Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Jij bent ook niks gewent, bofkont. :mrgreen:

En dan als je lekker flips enz aan het doen bent begint het opeens te regenen zeker..... hmmm daar gaat je electronica ;)

Heb ik al eens voorgehad.. Gelukkig was ik maar aan het hoveren en heb ik hem gelukkig direct aan de grond kunnen zetten om een zak over zen kop te trekken :mrgreen:
Wat je natuurlijk ook kan doen is gewoon volle pitch blijven geven zodat ie binnen een minuut boven de wolken zit :mrgreen:

En dan als je lekker flips enz aan het doen bent begint het opeens te regenen zeker..... hmmm daar gaat je electronica ;)

Heb ik al eens voorgehad.. Gelukkig was ik maar aan het hoveren en heb ik hem gelukkig direct aan de grond kunnen zetten om een zak over zen kop te trekken :mrgreen:
Wat je natuurlijk ook kan doen is gewoon volle pitch blijven geven zodat ie binnen een minuut boven de wolken zit :mrgreen:

Nu nog een schommeltje er onder, en neem de zonnebrand mee,.. :mrgreen:

Met 35 Celcius in de volle zon een minuut of 6 vliegen is ook hard werken hoor.. De vraag is wie er eerder mee stopt. Jij of de electronica :mrgreen:

Nou, even serieus. Ik vraag me nu inderdaad af hoe je daarmee omgaat met dat soort temperaturen. Of krijgt de boel toch nog voldoende koeling door het heen en weer vliegen.. Geen idee eigenlijk :)

Volgens mij moet dat prima lukken hoor.. Er zijn toch ook veel mensen die vliegen in warme landen dus waarom zou dat niet lukken voor de electronica..

Ik denk dat een hogere temp, beter is dan een lage. Ik heb wel met sneeuw gevlogen, maar hier in NL wordt het nooit echt koud. Met -40 kan je niet vliegen met lipo's, en de vingers niet te vergeten. :D

Zal ook wel loslopen. Er wordt daar ook gevlogen maar dat is meestal niet midden op de dag. Maar dat zal eerder te maken hebben met andere verplichtingen overdag.... Gewoon vroeg of laat vliegen denk ik.. Of onder een paraplu gaan staan :mrgreen:

Waar ik al aan gedacht heb is om gewoon 's winters de mcpx buiten op het terras neer te zetten, dan terug lekker naar binnen en achter het raam gaan staan en dan vanaf binnen lekker met de mcpx buiten te vliegen :mrgreen: Dan heb je de ruimte van buiten en de warmte van binnen :mrgreen:

Dan heb je minder goed zicht denk ik hoor.. Valt natuurlijk te zien wat voor ramen je hebt in de tuin maar bij ons zijn dat grote ramen van aan de grond tot aan het plafond over heel de lengte vd tuin.. ;)

Ik had jouw gevalletje gelezen. Ik heb contact opgenomen met HK, want het klopt gewoon niet. Zij hebben mij belooft dat ze contact zouden opnemen met HKpost, en laten wij hopen dat ze dat recht zetten. Het ligt idd niet bij HK, maar bij HKpost.

Het is gewoon raar dat het in het verleden wel goed op de tracker stond en nu niet.

;)

Back