Het verkopen van het NK aan de rijders is een punt en heeft volgens mij twee zijde. Zoals reeds aangegeven is het NK (NOMAC) geen commerciele organisatie en hoeft het in principe niets te verkopen. (is mijn mening)
De rijders moeten zelf NK's willen rijden. Het moet vanuit hunzelf komen. De rijders zelf bepalen het regelement en moeten dus ook een passie hebben om mee te doen om er iets moois van te maken.
Geen input...geen output en dus geen NK aangezien het NK georganiseerd wordt door de clubs en haar leden. De NOMAC is niets meer dan een overkoepelende organisatie van de clubs. (en hun leden en vrijwilligers).
De NOMAC heeft dus input nodig van de gepassioneerde leden van de verschillende clubs die NK's willen rijden
.
PS: Een live verslaggever die tijdens de race het een en ander spannend maakt is ook een beetje een gemis, iets wat de ETS ook heeft. Dat maakt het geheel ook spannender. Dat is helaas een vak appart wat niet veel mensen beheersen (ik ook niet). Dat geeft in ieder geval ook een extra dimensie aan het geheel.
De rijders moeten zelf NK's willen rijden. Het moet vanuit hunzelf komen. De rijders zelf bepalen het regelement en moeten dus ook een passie hebben om mee te doen om er iets moois van te maken.
Geen input...geen output en dus geen NK aangezien het NK georganiseerd wordt door de clubs en haar leden. De NOMAC is niets meer dan een overkoepelende organisatie van de clubs. (en hun leden en vrijwilligers).
De NOMAC heeft dus input nodig van de gepassioneerde leden van de verschillende clubs die NK's willen rijden

PS: Een live verslaggever die tijdens de race het een en ander spannend maakt is ook een beetje een gemis, iets wat de ETS ook heeft. Dat maakt het geheel ook spannender. Dat is helaas een vak appart wat niet veel mensen beheersen (ik ook niet). Dat geeft in ieder geval ook een extra dimensie aan het geheel.