Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

Maar ja, de electro is niet de enige.....

- de Bigscale F1/Trucks komen ook niet aan hun aantallen om officieel te worden als ook de TW niet echt een hoge opkomst kent.
- De brandstof 1:10 heeft net 7 NOMAC rijders ondanks men ook heel positief was over de standaard motor. De NK klasse is ook nog niet op het niveau als vorig jaar.
- De Bigscale offroad lijkt toch nog een aardige groep te worden ondanks de klachten over de licentieconstructie.
- De brandstof 1:8 kent ook een dipje, met 50 op de lijst en een 51e onderweg zijn we voor het eerst sinds jaren niet geheel gevuld (54 man is het maximum)
 
ik bedoel het ook niet allemaal gelijk zo kwaadschiks ofzo hoor.. maar het is gewoon jammer dat allemaal mensen afhaken en zo de klasses niet volkomen. Dat dat gebeurd kan aan vanalles liggen en daar raken we nooit over uit gediscussieerd want er zal altijd wel wat naar boven komen. Keer onder het genot van een biertje of een frisje op de mach kunnen we altijd wel wat verder erover praten.

Weet iemand ook wat er beslist gaat worden als de klasses niet goed gevuld zijn?
 
Weet iemand ook wat er beslist gaat worden als de klasses niet goed gevuld zijn?

Volgens de reglementen moeten er minimaal 7 licentiehouders zijn kan een klasse door gaan, nu met de optie voor open inschrijvingen is dat een grijs gebied geworden.
 
En wie is de BOB dan op die avond? LOL

Ik denk dat we wel kunnen hebben van elkaar dat we hier soms een beetje kritisch zijn. De meeste kennen elkaar hier nu wel persoonlijk ook dus...

p.s. Doe mij maar een Bacootje dan is het volgende rondje voor mij ;)
 
Er is nu door bijv. de ETS (maar ook voorheen DHI, en LRP) meer aanbod gekomen op het gebied van races.
En dan zal ook kwalitiet etc gaan meespelen. Zoals eerder geopperd.
Als het daar echt wordt aangekleed, "een feestje van gemaakt" etc.
Dan voelt een racer (lees klant) zich meer gewaardeerd.

Tevens is er marketingtechnisch altijd iets wat limited of exclusief is waar (vooral wij racers lijkt het) erg gevoelig voor zijn.

Gelimiteerd aantal deelnemers bij bijv DHI (inschrijving vol binnen 6min, in het verleden) en de ETS.

Verder nogmaals beetje kip vs ei, het aantal maakt alles veel leuker en interessanter.

Buiten dat feit om, willen we graag overal over zeuren met z'n allen.
Ikzelf zou momenteel het antwoord ook niet weten wat er anders moet.
Zou toch aan alle eTS-ers moeten worden gevraagd, wanneer ze wel weer komen bij een NK...
 
Laatst bewerkt:
kijk het aantal inschrijvingen is wel weer ietsjes opgelopen! pro10 nu 9 man, toerwagen stock 9 man en mod. 6man.. dus dat komt allemaal wel weer goed hoop ik!
 
Ik moet me helaas afmelden voor het nk ivm persoonlijke dingen ik vind het heel jammer maar het is nu even niet anders.
Misschien volgend jaar maar dat moet ik nog even aankijken.

Groeten

John
 
Denk het niet Martijn er is ook een kleine op komst en gelukkig heb ik de toerwagen maar zoals het er nu uit ziet kan ik geen pro ten gaan rijden..helaas .


Groeten

John
 
Balen inderdaad John maar dat komt allemaal weer in orde man. De aanbieding voor de Pro10 blijft staan voor je, dat weet je. Als jij er klaar voor bent dan geef je maar een gil vriend.
 
Kijk kijk langzaamaan loopt het vol er komen steeds meer rijders bij super om dit te zien.

EC10 Pro Ten
Mathijs Hermens
Sascha Lennartz
Tom van den Brink
Tim Jansen
Richard Arts
Joost Kuiper
Alexander Fokke
John Baart
Ed van Giezen

EC10 Modified
Patrick Jongenelis
Teun Dragstra
Rik Prins
Rob Janssen
Ton Verstraten
Mitchell van Es

EC10 Standaard
Janice van Riel
Vincent Koers
Erik Germeraad
Phil Hoggart
Richard de Mooy
Eric Bresser
Cees Lagerwaard
Michel Peterse
Cor ten Hoor


Mvg Patrick
 
Heren,

Waarschijnlijk kijk ik er straal over heen, maar het inschrijfforumulier voor 2011 kan ik niet op de site vinden? Iemand die mij kan helpen met een linkje?

Groet Robert
 
Back
Top