Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

Inderdaad is er moeilijk aan de banden te komen, maar heb wat gevonden bij onze buren. Die kunnen ze in elk geval leveren.

www.wheelspinmodels.co.uk/

www.modelsport.co.uk

www.modelcarsreading.com


Logisch.. want Schumacher is een engels merk.. Dus deze banden worden vanuit Engeland geleverd. Echter leek het mij juist de bedoeling dat we in NL banden konden kopen. Sorex wordt hier voornamelijk verkocht onder GM brand. Welke uit Duitsland komt.

Maar ik informeer wat en heb al wel 1 adres dat kan leveren.
 
RC Roal
Of Speedpartners die hebben ze op voorraad

Sorry voor de reclame ik weet dat da niet maag maar het is om even aan te geven waar mensen de banden kunnen kopen
 
[mod]Ik heb in deze even geen probleem met het noemen van namen waar de NK banden te krijgen zijn. Het gaat namelijk niet om de kwaliteit van de winkels maar waar nederlandse NK rijders in nederland hun banden kunnen kopen. En aangezien het topic ook over het NK gaat lijkt het me volstrekt on-topic. Misschien zelfs wel een handig idee om een opsomming te maken van de nederlandse winkels die deze band kunnen leveren voor de rijders. (zolang de winkels niet aangeprezen worden uiteraard)[/mod]
 
Inderdaad dacht ik dat juist de NK banden bij alle, of in elk geval vele Nederlandse winkels verkrijbaar zouden moeten zijn.

De Sorex band is juist een goede band dus daar is niets op aan te merken maar het is raar dat je ze maar bij 1 of 2 winkels kan krijgen.

Het is toch wel toegestaan om ze elders te halen dan uit NL zolang het maar het voorgestelde XG32RY is?
 
Beste heren,

Per klasse voor het NK moeten er minimaal 7 man mee doen
Pro10 is al erg goed gevuld.
Stock en zowel Modified komen ieder nog 2 man te kort.

Ik weet niet precies wat er gebeurd als er niet genoeg rijders zijn.
Maar kom op en doen lekker mee???

Mvg Patrick
 
stock is nul graden vertiming.... Dat kan die toch wel aan Marcel?
Zelf doe ik denk ik een paar wedstrijden mee, door losse inschrijving. Komend jaar drukke agenda ivm rijden van een andere (voor mij nieuwe) klasse.
 
Je begint je zo lang zamer hand af te vragen wat er aan de hand is in NL toch? Ik snap er niks van. Vorig jaar was er toch een redelijk groot rijdersveld. Zouden al die mensen afgehaakt hebben of wachten ze dan echt tot het laatste moment? Ik begrijp er helemaal niks van!

Kom op mensen! Doe mee en schrijf je in!!!
 
Je begint je zo lang zamer hand af te vragen wat er aan de hand is in NL toch?

Ik denk dat men geen zin meer heeft om 100,- euro te betalen om zes "veredelde" clubwedstrijden te kunnen rijden. Vooral als je ziet dat er tot nu toe tien man (en dan ook nog eens verdeelt over twee klasses) zijn die een licentie aan hebben gevraagd. Pak dan ook nog eens de slechte opkomst van vorigjaar erbij, wie gaat daarvoor een licentie aanvragen van 100,- euro?
 
Steven,

Wat je schrijft klink best voor reden vatbaar hoor daar zul je mij niets over horen zeggen.

Maar de laatste 2 jaar is het terug gelopen binnen NL met het race met elkaar op andere banen dan alleen de eigen club baan.
En toen werd er gezegt dat het kwam omdat er nog niet met lipo gereden mocht worden een jaar later lag het weer aan de banden afgelopen jaar lag het dan weer aan de regelaars die te hard gingen enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz

Steeds moesten de regelement worden bijgesteld.
Nu hebben we dan eindelijk lipo's wel andere banden (Sorex) regelaar via de RoaR lijst (is in de nomac leden vergadering voor gestemd) want dat is het allerbeste want dan kun je met toch een iets duurdere regelaar toch in een 0 graden mode rijden enz enz enz enz
En een modified klasse moest er weer komen want dit met het oog op het WK 2012 op de Mach.

Licentie moesten ook los verkrijgbaar zijn, voor een dag licentie race enof licht licentie maar ook nog steeds een full licentie enz enz enz enz enz
Want dan zou het gehele NK veld weer aantrekken omdat dan de regels weer zo aantrekelijk waren voor een ieder dat ze er weer zin in gaan krijgen.

En wat zien we nu tot onze verbazing:
Er staan een paar oude rijders weer ingeschreven en verder niemand van de rest van de oude rijders van vorig jaar terwijl die wel mee hebben gestemd op de vergadering voor deze laatste veranderingen.
Laat dan ook zien dat je deze regelemts veranderingen wilt steunen en rij dan een voledig sezoen NK serie mee om zo ook de promotie te kunnen uitstralen van het nieuwe regelement.

Ik moet zeggen dat dit mij zeer maar dan ook zeer zwaar tegen valt van de mensen die graag iets willen en er vervolgens zelf niets mee doen.

Pro10 mannen zijn super bezig dit jaar zowel op NK vlak en als benelux race
Maar de TC mannen laten zch wel kennen nu.

Mvg Gewoon namens mij zelf Patrick
 
Daar ben ik het wel allemaal mee eens. Het is iedere keer wat. Maar is het ook niet een punt om misschien de prijs van de licentie wat lager te leggen? want die 100 euro voor die 6 wedstrijden vind ik zelf ook wel wat aan de hoge kant, maar ik heb me wel ingeschreven voor de pro10. Vorig jaar heb ik er gezellig mee gereden en we zijn nu ook alweer lekker opweg zoals er al staat. bij beide races!
Het is wel dat er op de clubs weinig gepromoot word over het NK regelement enz. dat kan ook nog een hele hoop schelen?
 
Het is wel dat er op de clubs weinig gepromoot word over het NK regelement enz. dat kan ook nog een hele hoop schelen?

Weinig, zeg maar niets.

Buiten dat feit om, de "status" van het NK (zoals Steven ook al aangeeft) is niet die met aanzien, zoals vroeger.
Tevens Wordt door de organiserende club idd het meer als een OC behandeld, dus tja.....

Patrick:
Lijkt erop of iig aan alle wensen en eisen is voldaan.
tja dan houdt het op zou je zeggen.
Blijft vreemd daar er wel 70 NL rijders bij de ETS AMAC hebben ingeschreven.
Dus ze zijn er wel...
 
Back
Top