Steven,
Wat je schrijft klink best voor reden vatbaar hoor daar zul je mij niets over horen zeggen.
Maar de laatste 2 jaar is het terug gelopen binnen NL met het race met elkaar op andere banen dan alleen de eigen club baan.
En toen werd er gezegt dat het kwam omdat er nog niet met lipo gereden mocht worden een jaar later lag het weer aan de banden afgelopen jaar lag het dan weer aan de regelaars die te hard gingen enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz
Steeds moesten de regelement worden bijgesteld.
Nu hebben we dan eindelijk lipo's wel andere banden (Sorex) regelaar via de RoaR lijst (is in de nomac leden vergadering voor gestemd) want dat is het allerbeste want dan kun je met toch een iets duurdere regelaar toch in een 0 graden mode rijden enz enz enz enz
En een modified klasse moest er weer komen want dit met het oog op het WK 2012 op de Mach.
Licentie moesten ook los verkrijgbaar zijn, voor een dag licentie race enof licht licentie maar ook nog steeds een full licentie enz enz enz enz enz
Want dan zou het gehele NK veld weer aantrekken omdat dan de regels weer zo aantrekelijk waren voor een ieder dat ze er weer zin in gaan krijgen.
En wat zien we nu tot onze verbazing:
Er staan een paar oude rijders weer ingeschreven en verder niemand van de rest van de oude rijders van vorig jaar terwijl die wel mee hebben gestemd op de vergadering voor deze laatste veranderingen.
Laat dan ook zien dat je deze regelemts veranderingen wilt steunen en rij dan een voledig sezoen NK serie mee om zo ook de promotie te kunnen uitstralen van het nieuwe regelement.
Ik moet zeggen dat dit mij zeer maar dan ook zeer zwaar tegen valt van de mensen die graag iets willen en er vervolgens zelf niets mee doen.
Pro10 mannen zijn super bezig dit jaar zowel op NK vlak en als benelux race
Maar de TC mannen laten zch wel kennen nu.
Mvg Gewoon namens mij zelf Patrick