Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

staan er gewoon op

MyRCM[E]=5181&pId[E]=1

edit:

Link kopieren en plakken werktt niet op de een of andere manier maar het staat op myrcm en dan 2de pagina mbc de sluis

Laatst bewerkt:
Nu wel ja, gistermiddag nog niet namelijk...

Jammer dat je er niet bij was hoor.

Het circuit was ook weer zeer uitdagend. Er was zeer weinig grip zodat een zeer fijne gasvinger noodzakelijk was. We moesten behoorlijk wat stuur uit bouwen maar genoeg overhouden om bepaalde bochten met enige snelheid goed door te komen. De balans vinden hiertussen was een hele uitdaging.

Het was ook zeer winderige. Alles wat op de tafels lag kon worden weggeblazen, de kappen, banden, papier, plastiek zakjes etc zag je vaak door de pits vliegen :D (we hebben wat afgevloekt). De harde wind zorgde op het rechte stuk dat de auto op het circuit gedrukt werd maar bij de andere kant op had je de wind in de rug en weer nauwelijks downforce. Al met al een erg uitdagende 2 dagen geweest om een redelijke setup te vinden.

Ja was zeker jammer ja maar ja... Ik had vandaag een drukke dag op mijn nieuwe werk (eerste dag) en moest dit weekend gewoon nog een hoop dingen doen en regelen. Helaas dus... Maar zeker jammer dat ik er niet bij was. Volgende keer beter, wanneer en waar is de volgende ook alweer?

26-06 in de mooie stad achter de duinuh

ps:
Bij nader inzien zou die datum wel eens van 2010 kunnen zijn.... Staat iig op de nomac website onder secties en dan electro circuit?

Laatst bewerkt:
Even uit nieuwschierigheid. Zijn er naast degene met de telelens en tim nog andere die wat foto's/filmpjes hebben geschoten? Ik heb ook nog hele mooie foto's van raco 2000 gezien op een netbook. Hopelijk kunnen we die ook nog in volle glorie bezichtigen.

Ja ik moet me foto's nog even uploaden en uitzoeken :P zitten er een paar tussen zonder een auto erop :-) komt vandaag nog wel denk ik!

Back