Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
BEDANKT SANDER
Heb er ook een gekocht uit Etten-Leur dus is geen afstandHoopte ook dat er iemand uit de buurt zou reageren, "aan tafel " dat zou inderdaad gemakkelijker zijn.
groetjes Toon
Typ foutje in bericht want andere zender pikte de firmware welBij mij zit er een underscore tussen XJT_ACCST en geen midden streepje zoals in je tekst. wellicht een typefout in je bericht anders een optie om het aan te passen.
Veelal betekent dit, dat de interne module defect is en daardoor niet meer te flashen is.Heb vorige week een tweede taranis x9e op de kop getikt alleen probeer de interne module te updaten maar krijg de error: firmware update error Data refused .
de firmware die ik probeer XJT-ACCST_2.1.0_LBT.frk een
Op mjn andere zender werkt hij wel. externe modules werken wel. is er een mogelijkheid om op een andere manier de interne module te flashen?
Die heb ik ook al geprobeerd de module komt wel in het menu kan hem wel activeren en inVeelal betekent dit, dat de interne module defect is en daardoor niet meer te flashen is.
Hopelijk heb je voldoende aan alleen een externe module, wat betreft kanalen.
Om toch nog eens te zien, of je wel een oude firmware kunt flashen, probeer deze:
https://www.frsky-rc.com/wp-content/uploads/Downloads/Firmware/XJT/XJT-Ver170317.zip