Tadango
Forum veteraan
Tank was mooi snel geleverd, dus deze eens een plekje gegeven. Formaat is zo te zien 950 - 1000ml, waardoor hij mooi compact is. Hij is niet exact zoals ik gevraagd had, maar dat komt erg goed uit. Past qua formaat romp eigenlijk super goed en hangt heel mooi op 2 6mm carbon buisjes. Buisjes zitten los in de steunen en trek je er eenvoudig uit zodat je de tank eruit kan nemen. Alleen de vul opening zit net onder de vleugel buis maar drukt niet heel hard ertegen dus dat gaat wel. Het stoeltje past zo ook nog net. Ik denk dat het deel achter het zwaartepunt wel meevalt gezien dat deel maximaal 400gram is. Tijdens de vlucht mag het zwaartepunt ook iets naar voren als de tank leger wordt om het effect van de motor de compenseren dus ik denk dat het wel gaat kloppen. Bij 1/2 tank balanceer ik hem straks uit.
Vanavond de motor steun verlijmen zodat we een plek voor de aansluitingen kunnen vinden door de romp. Dat blijf ik een lastig moment vinden.... zeker met 3 kabels en 2 slangen.

Vanavond de motor steun verlijmen zodat we een plek voor de aansluitingen kunnen vinden door de romp. Dat blijf ik een lastig moment vinden.... zeker met 3 kabels en 2 slangen.