Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het weer kan nog wel meevallen volgende zaterdag. Erg thermisch zal het waarschijnlijk niet meer zijn, maar dat hoeft niet voor deze lichte zwever. Kies vooral een dag met weinig wind voor het invliegen. Ik heb verleden zondag nog een mooie vlucht van 65 minuten kunnen doen met m’n Marabu. De thermiek was toen schaars en zwak, maar ‘k heb toch een drietal keren in thermiek kunnen blijven draaien.En weer en beetje verder , connectors geplaatst , regelaar geprogrammeerd . En daarna eens de hele santenboetiek aan elkaar gehangen en de motor draait hoera . Ik denk dat ik toch nog plaats zal moeten zoeken in de romp , motor is iets langer als gedacht , regelaar iets dikker en ik zit met 2 sat op de AR 9020 receiver .De zomer is ook gedaan denk ik . Nog invliegen deze periode ??
Bekijk bijlage 295203
Bekijk bijlage 295204
Is wat/waar?
Resteigne , Belgie ergens tussen Han sur Lesse ( grotten) en Rochefort ( trappist) .![]()
Als ik op deze zwever die draadelastiek niet monteer over de schroefbladen, dan hangt er in zweefvlucht altijd een schroefblad naar beneden (van het gewicht). Dat stoort me erg want het geeft onnodige luchtweerstand en het ziet er ook niet uitDuidelijk , bedankt . Dat van die elastiek ? Nog nooit gezien .