ron van sommeren
Forum veteraan
Sven is een anarchist in hart in nieren, dat weten we al sinds zijn Freakazoid tijd 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Burp: Ik snap je reactie niet? In het eerste stuk bevestig je dat mijn idee wel zou helpen, in het tweede stuk doe je alsof ik het idee niet heb aangedragen. En tsja, als je niet af en toe tegen achterhaalde regels schopt, zal er ook niets aan veranderen.
@Ad: Je bent zelf net zo star en neerkijkend als waar je een ander van beschuldigd.. Ook jou stellingen komen over als "enkel mijn mening telt", dus boen je eigen spiegel ook maar af.
Er is een leraren tekort, dus als je zo graag de les wil lezen met de gedachte dat jou mening superieur is.. Want bij mij ben je toch echt aan et verkeerde adres.
Tegenwoordig durven mensen vragen te stellen en ergens tegenin te gaan. Dat geld voor wel meer dingen vandaag de dag.
Sven is een anarchist in hart in nieren, dat weten we al sinds zijn Freakazoid tijd![]()
maar zodra iemand tegen je haren in gaat, kruip je in et roestige harnas. Dat is de indruk die ik van je krijg. En als een leermeester zijn wil probeert op te leggen zonder een fatsoenlijk doorgronde uitleg over waarom, dan kan die wat mij betreft inderdaad de boom in.