traagheid forum al enige dagen?? langdurige storingen houden aan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond 20.30 uur duurde het minuten voor een pagina werd geladen, Andere sites werken op dat moment wel goed.

Inmiddels werkt alle weer normaal.

Ik weet ook niet hoe het komt Robert.
Jij heb meer verstand van die toeters en bellen als ik.:p

Het is ook niet heel de tijd slecht maar soms moet je echt volhouden om op het forum te komen.
Nu heb ik wel heeeel veel geduld alleen niet zo lang.:banana::banana:

ik heb last dat er stukken niet laden van het forum.
bijv. ik had iets gepost in een draadje keek of er al iets gepost stond maar dat was niet zo, mijn post stond nog steeds boven aan.
herlaad de pagina en opeens 3 extra pagina,s!

Het is weer huilen met de pet op.

Meer dan 5! minuten moeten wachten tot ik eindelijk op t forum kwam.

Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Wat is er toch aan de hand?

Klopt. Op dit moment is de site niet vooruit te branden!

Edit: Nu werkt het weer normaal

Laatst bewerkt:
Ik heb al die tijd geen last van traagheid gehad. Wel een paar keer dat pagina niet gevonden kon worden, maar bij tweede poging was die pagina er meteen.

Vanavond lag het forum er helemaal uit.
Ik kreeg bijna last van afkick verschijnselen.:p
De snelheid wisseld bij mij wel soms snel vaak langzaam.
Het lastige is als je dan nog een keer klikt je weer 10 sec. moet wachten.
Na 20 keer denk je ook van laat ik maar even op een andere site gaan kijken.

Laatst bewerkt:
Soms zit er een behoorlijk kink in the kabel de laatste tijd.
Vandaag al een paar keer een database error gezien,
of paginas die gewoon helemaal niet meer laadde.
Het forum is wat grieperig, komt door de kou denk ik. ;)

En dan heb je er nog bij die van die grote foto's plaatsen.
Dan is het hier net of ik weer via de ouderwetse telefoon modem aan de gang ben.:p

Haha het inbellen heb ik ondertussen gedaan helaas hielp het niet.
Haha wikileaks misschien wel.

Ik weet niet als anderen dit ook hebben maar heel vaak als ik een reactie geplaatst heb reageert het forum niet meer, ik kan op het forum aanklikken wat ik wil maar er gebeurt niets.
Ik kan prima naar andere sites en ook forums gebaseerd op dezelfde engine maar terug naar het modelbouwforum gebeurt er niets.

Pas als ik alle IE vensters gesloten heb en er weer 1 open kan ik weer naar het MBF.

Ja, het zit mogelijk in mijn PC want op andere PC's met een soortgelijke config heb ik het niet maar het is wel raar dat ik het bij andere vBulletin forums niet heb....

Ik weet niet als anderen dit ook hebben maar heel vaak als ik een reactie geplaatst heb reageert het forum niet meer, ik kan op het forum aanklikken wat ik wil maar er gebeurt niets.
Ik kan prima naar andere sites en ook forums gebaseerd op dezelfde engine maar terug naar het modelbouwforum gebeurt er niets.

Pas als ik alle IE vensters gesloten heb en er weer 1 open kan ik weer naar het MBF.

Ja, het zit mogelijk in mijn PC want op andere PC's met een soortgelijke config heb ik het niet maar het is wel raar dat ik het bij andere vBulletin forums niet heb....

Same thing here ;) . Al meer dan een jaar. Geen pc's, maar Apple's. Je went er vanzelf aan, het forum is te leuk.

Vriendelijke groeten,
Aldert

Inderdaad heb ik het al een tijdje, op sommige momenten heb ik er geen last van en op andere momenten heb ik 3 pagina's geklikt en zit die vast. Ik zou bijna zeggen dat het misschien niet eens het forum is maar een flashbanner omdat ik soortgelijke dingen ook heel soms op Dumpert en Youtube heb en dan filmpjes niet meer afspelen.

Het forum is bij mij dermate onstabiel dat er dubbelposts ontstaan.
En aan flash banners kan het ook niet liggen.. ;)

Ik kopieer mijn bericht tegenwoordig eerst.
Je kan als het even niet werkt altijd weer plakken in een nieuw scherm.
Zo deden we het in het begin tijdperk ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back