Bij goed weer ben ik er ook. Uurtje of 11?
Peter
Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alex Hoekstra zei:Al 5 Liefhebbers. Mooi maar dat kan beter
Arno
Bas
Peter
Bart
Alex
Frans Bal zei:Better leter dan helemaal never.
Jammer, maar ik kon er toch niet bij zijn.
Ok, dus kom maar op met die sterke verhalen.
Frans
arno888 zei:Bas en Peter beide met een Turbo (hoe zwaar waren jullie kisten gisteren?) , ……………………….
Arno
arno888 zei:Loet met zijn Tantalus (hoe zwaar was die kist Loet ?)
Arno
Loet Wakkerman zei:Van Bas Breijer kon ik een stuk turbulatietape "lenen" en heb dit uitgeprobeerd op mijn Tantalus 1 en 2. Korte conclusie is: Een meer gemoedelijk gedrag in de bochten maar ik zal het meer moeten testen om tot een verdict te komen.
Loet
Bas B zei:Loet Wakkerman zei:Van Bas Breijer kon ik een stuk turbulatietape "lenen" en heb dit uitgeprobeerd op mijn Tantalus 1 en 2. Korte conclusie is: Een meer gemoedelijk gedrag in de bochten maar ik zal het meer moeten testen om tot een verdict te komen.
Loet
Loet,
Zoals aangegeven hecht het turbulatietape erg goed. Mocht je besluiten om het tape er af te halen (kan b.v. nodig zijn als je je tegenstanders ook een keer een paar puntjes gunt) dan volgt een tip van Arno.
Voor verwijderen de tape warm maken met een strijkbout. Ik heb het zelf niet geprobeerd maar ik kan me voorstellen dat het werkt. Niet bij mij aankloppen als het mis gaat!!!!
Bas