Training Garderen

Veld is 280 bij 250 meter.
Coordinaten 53'03'55N 6'43'51E

Komend vanaf Zuidlaren
Direct de eerste rotonde bij binnenkomst Annen halfrond. Dat is de Zuidlaarderweg en de doorgaande weg door Annen. Na ongeveer 527meter en 67cm heb je aan je linkerhand Fietenmaker Roossien. Voor deze zaak sla je links af. je rijdt nu dus langs de winkel de "NijeDijk" op. Na 813 meter heb je het veld aan je linker hand.

Komend vanaf N34 afslag Annen
Binnenkomst Annen de eerste rotonde half rond. Je rijdt nu langs de BP tankstation en volgt de weg door Annen richting Zuidlaren. Je krijgt nu de fietsenzaak aan je rechterhand en rijdt dus de Nijedijk rechtsaf na de fietsenzaak

Zondag ben ik er zeker. Morgen is nog twijfelachtig.

hoi

zaterdag is prima, lijkt mij heel gezellig (en het veld record staat volgens mij op 32 minuten)door ben postmus gevlogen(goed veldje dus :wink:
zondag word voor mij iets minder (andere verplichtingen )maar soms zijn die dingen net als het weer (niet te voorspellen ) :roll:

groeten arnold

inderdaad ,het word vast weer heel gezellig. op dit moment schijnt hier de zon
al moet ik zeggen dat het behoorlijk waait teminste niet aan de grond ,maar op hoger gelegen luchtlagen
:)

Mannen bedankt. Was een lekker middagje. Zit nu aardig kapot. Volgens mij hebben we 1 x 10 minuten pauze gehad en verder ruim 4 uur aan 1 stuk all up last down gevlogen.

Weer wat geleerd.
* Links is goed, maar rechts is beter.
* Als Alex stijgt, stijg ik in die bel ook (al is het veel langzamer)
* Ik win soms met all up last down. Alex en Peter heel vaak
* Geef ook op enkele meters hoogte niet op. Daar valt ook nog seconden te winnen.
* Centreren is een hele kunst.
:wink:

Was heel leuk vandaag jongens en ook ik heb weer wat geleerd. Een zware kist doet het in thermische omstandigheden zeker zo goed als een lichte.

Morgen weer Theo??????

Yep, was leuk en leerzaam:

-Alex zijn nieuwe Twister doet het heel erg goed bij rustig weer
-Mooi veld Theo! Links was soms ook niet verkeerd.
-FW4 doet het goed met TOW 375 gram en weinig wind, met redelijke sterke thermiekbellen in de buurt.

Morgen weer?

Om alweer in de smaak te komen:
Dit was linksom ???
DLGAnnen1.jpg

All up...
DLGAnnen2.jpg

DLGAnnen3.jpg

DLGAnnen4.jpg

En weer all up...
DLGAnnen5.jpg

Last down 8)
DLGAnnen6.jpg

Gezellig een belletje:
DLGAnnen7.jpg

En dit ziet het DLG'tje...
DLGAnnen8.jpg

Als het mee zit zelfs dit:
DLGAnnen9.jpg

Veel plezier morgen

Greetz van Aldert

wow wat een mooie foto,s :D
zeker zou ik er graag bij willen zijn morgen (misschien dat ik nog een klein gaatje kan vinden ) :roll:
heb wel een beetje aanmoediging nodig :wink:

groeten arnold (ondanks de pech met de lipo ,was het zeer gezellig )

arnold 2 zei:
wow wat een mooie foto,s :D
zeker zou ik er graag bij willen zijn morgen (misschien dat ik nog een klein gaatje kan vinden ) :roll:
heb wel een beetje aanmoediging nodig :wink:

groeten arnold (ondanks de pech met de lipo ,was het zeer gezellig )

Kom op Arnold , Je kan het :lol: :lol: :lol:

Back