Training Garderen

Theo zei:
"Hoe was je dag lieverd, alles nog heel?"
"Nee!!!"

einde gesprek

Nou schijnt het zo te zijn dat de Japanners sinds kort een fototoestel hebben ontwikkeld met een hele korte sluitertijd waarmee het mogelijk is om van een vrouw een foto te maken waarbij ze de mond dicht heeft. Dit geld kan jij je dus besparen begrijp ik.

Hallo Theo,

&*(#$^*&%$#@*$$_@*$)^@$#%^@*(%&)%&)#&%*%^.(Censuur)

Oei oei ziet er niet best uit. Wat denk je, nog te repareren?

Ben benieuwd naar wat foto-tjes van de dag.

Frans

uuh, heb je dan niet zelf de supergee vleugel nodig theo? als vervanger...

En zo te horen komt er ineens een boel mijn kant op :). Krijg je het allemaal mee, Bart? haha

Sietse,

Ik heb een Supergee vleugel en 2 batterijen mee kunnen nemen,
de modellenkoffer was helaas te groot. Ik was niet met mijn Passat
anders had ik hem misschien mee kunnen krijgen. We moeten
maar even af spreken hoe en wanneer 'de overdracht' plaats vindt.
Morgen ben ik in Den Haag op mijn werk van ca. 9:00 tot 14:00
Adres : Oostduinlaan 75
Cheers

Bart

lol,

ik zal even kijken of ik morgen ff op je werk langs kan komen dan. In ieder geval alvast heel erg bedankt! (Ook Theo en Arnold natuurlijk! :D ).

Aldert, kom je naar Weert? :roll:
of is de kist nu nog bij Theo?

hoi allemaal

zijn er verder geen foto,s gemaakt in garderen :lol:
ik had mijn foto toestel wel bij mij, maar helaas vergeten foto,s te nemen :oops:

groeten arnold

arnold 2 zei:
hoi allemaal

zijn er verder geen foto,s gemaakt in garderen :lol:
ik had mijn foto toestel wel bij mij, maar helaas vergeten foto,s te nemen :oops:

groeten arnold

Zeurpiet. Nou schijnt het zo te zijn dat al die LongShotpiloten daar goed in zijn :D :D

Toen bijna alles nog heel was..............

Het waait zo hard dat de veters uit je schoenen waaien (uitspraak van Theo Schoorl)

mooie foto,s loet :wink:

wat heeft theo toch aldoor met zijn veters (een beetje 10 seconden lijm doet toch wonderen ).
ps servo,s worden morgen besteld

groeten arnold

Zijn er zondag 22 april nog liefhebbers om te vliegen op Garderen? Ik weet er zo al 4. Bas, Goswijn, Ton en ikzelf.

arvaa zei:
Zijn er zondag 22 april nog liefhebbers om te vliegen op Garderen? Ik weet er zo al 4. Bas, Goswijn, Ton en ikzelf.

Ja daar heb ik ook wel zin in aangezien volgende week zondag voor mij uiteindelijk niets word.

Hoe laat zijn jullie daar?

En zo kon het gebeuren dat er een aantal mensen afgelopen zondag op het Speulderveld stonden. Te weten: Bas, Goswijn, Alex, Arjen, Ton en ikzelf.
Hele thermische dag, mijn nieuwe hoogterecord was 372 meter en makkelijk om bellen te vinden. Hoger kon wel maar leverde in dit geval geen direct voordeel op. Ik ben van mening dat ik als relatieve beginner steeds zelf een bel moet vinden en niet moet kiezen voor wat een ander ontdekt en dit lukt steeds beter. En deze keer ben ik 2 keer aangevlogen, 1 keer in de lucht door Goswijn en 1 keer lijfelijk door Ton van Raamsdonk. Beide keren niet of nauwelijks schade. Door Goswijn in een bel, we draaiden wel dezelfde kant op maar de middelpunten van de cirkels lagen vrij ver uit elkaar. Een keer lijfelijk toen ik mijn model wilde oprapen (landde 1 meter naast me) en Ton me in de buik vloog.

Aan het eind van de dag hebben Arjen en Ton nog met mijn model gevlogen en beide hebben me verzekerd dat er met de afstelling niets mis was, het model wel fel op het stabilo reageerde (eigenwijzigheidje van mij vanuit het combat) maar verder een goedmoedig en vergevingsgezind gedrag vertoond (in vergelijking met hun Turbo's). Lijkt me niet erg dat het model deze karaktereigenschappen heeft.
Het feit dat de afstelling van de kist werd goedgekeurd gaf me de meeste bevrediging omdat ik dit van scratch zelf heb uitgedoktord door te veel lezen, te luisteren en uit te proberen. Ik ben iemand die te weinig vraagt (wil niet meteen dom overkomen) maar wel veel observeert en kan beredeneren. Had ik op school maar wat beter opgelet bij het onderdeel aerodynamica...

Kortom, weer veel geleerd en genoten.

Helaas geen foto's dit keer.

Loet

A.S zondag 8 juli willen we weer een trainingsdagje in Garderen organiseren.
Op dit moment is bekend dat Peter, Bas en ikzelf komen.
Als er nog meer liefhebbers zijn meld je dan even aan. Volgens de weersvoorspelling blijft het zondag droog en krijgen we niet al te veel wind. En zijn er mensen die hoogte meters meenemen zodat we het één en ander kunnen vergelijken?

Alex

Back