trainingsdagje 3 januari in drenthe

ik heb net van alwin ook de goedkeuring voor annen ontvangen! zoals het nu lijkt wordt het dus annen.

Vandaag met Loet, Arnold en Rob in Annen gevlogen. Laarzen of waterdicht schoeisel is wel nodig. Plassen zijn er nog niet.
Thermiek was wel erg dun vandaag. Toch een lekker dagje.

@ Robert,
Gewoon uitstappen bij de carpoolplaats. Haalt iemand jullie daar wel vandaan.

Vandaag met Loet, Arnold en Rob in Annen gevlogen. Laarzen of waterdicht schoeisel is wel nodig. Plassen zijn er nog niet.
Thermiek was wel erg dun vandaag. Toch een lekker dagje.
Meld dat volgende keer iets eerder. Had best even langs willen komen.
Thermiek is hier ook erg dun. Max 3 minuten maar meestal minder. vandaar mijn voorkeur voor een heide. Daar gaat het meestal nog wel in de winter.

Laatst bewerkt:
Havelte, Odoorn, Emmen...

Robert,

Als ik dit zo lees komen er weer allerlei herinneringen boven hoe moeilijk het is om als junior met je modellen op de hei te komen, je bent idd altijd afhankelijk van of je ouders of bevriende modelvliegers....gelukkig kon ik bijna altijd op mijn vader rekenen of idd een heel goede modelvliegvriend
maar zonder hen kon ik er in feite niet naar toe....maar goed leuk zo'n herinnering wat heb ik eraan hoor ik je denken.....

wat ik in feite wil zeggen, jij en Alwin hebben het initiatief genomen, denk daarom aan wat voor jullie het makkelijkst is (ik wil met deze opmerking niemand bekritiseren hoor)...

Havelte is een mooi veld en met de auto goed bereikbaar (...) maar als het voor jullie niet mogelijk is om daar te komen vliegen we (ja heel heel misschien kom ik ook) toch ergens anders..

Ik overigens wel benieuwd hoe je afgelopen woensdag in Havelte bent gekomen.:D

Cheers

Bart

vandaag nog even 1.5 uur op havelte gevlogen. kort te omschrijven. ontiegelijk turbulent weer (vlagerige wind en veel plotseling wegzakken) en weinig goede thermiek. wel veel kleine belletjes waarin het moeilijk meekomen was. soms was je net je rondje aan het draaien voor del landing en zakte het ineens zoerg weg dat je een stuk moest lopen om je model op te halen. ik heb even met een twister gevlogen en met een blaster en met dit weer heb ik toch liever de blaster. de twister vliegt stukken beter ja maar omdat de blaster een stuk zwaarder is kwam die makkelijker door de wind en turbulentie heen.

@bart
welk kanaal vlieg jij? ik meende iets van 83 of 86 ergens in die geest??kan ik het even op de lijst zetten ;)

zijn er ook mensen die intresse hebben in het vliegen van wat taken? zo ja moeten wel er wel een paar uitzoeken all up last down is in ieder geval geen probleem.

Planning is nog steeds Annen? Havelte ligt namelijk nogal een stuk dichterbij voor mij ;)
Ik kom met de auto en heb afgesproken dat ik Robert ophaal van huis, feitelijk maakt het dus niet zoveel uit waarheen we gaan (zolang het enigzins normaal te rijden is natuurlijk).. En Robert, je mag natuurlijk altijd naar mij toe komen en dan samen met de auto naar Havelte. Betaal ik je trein wel ;)

Hopelijk is er niet zoveel wind als gisteren de derde, anders kan ik de Bonsai wel in de auto laten.. Misschien toch maar even wat andere toestellen klaarmaken zodat ik in ieder geval kan vliegen.

Fijne kerst allemaal en tot de derde!
Alwin

Aangezien iedereen inmiddels vervoer heeft en de meerderheid de voorkeur heeft om op heide te vliegen lijkt het me verstandig Havelte als lokatie te kiezen.

hoi alwin

ik heb je berichtje ontvangen maar had helaas geen beltegoed om iets terug te sturen. havelte vind ik ook ok. gewoon het tweede stuk na het geasfalteerde stuk? qua vervoer spreek ik wel even met je af op msn. neem ff veel lood mee voor de bonsai want gisteren was het aardig turbulent en ruig weer op de heide.

@de rest
havelte vind ik o.k. welke tijd zullen we afspreken?? uurtje of half 11 ofzo??

Back