trainingsdagje 3 januari in drenthe

hallo allemaal

havelte gaat voor mij niet lukken 3 januari. ik zit met een probleem qua vervoer en mijn zus is die dag jarig dus ik kan dan ook niet de hele dag weg zijn. de planning is dus om gewoon te gaan vliegen in emmen. ik heb nog wat plekjes in gedachten waar ik morgen ga kijken en ik neem de camera even mee. nog meer mensen die zin hebben om te gaan vliegen in emmen ipv havelte?

Robert

Even op zijn Drents.
'n mooie kerel da' je bint.
Je bent initiatiefnemer voor een gezamenlijke training, er wordt uiteindelijk vervoer voor je geregeld door Alwin, er word flink veel opties aangedragen wat lokaties betreft, en nu ga je vertellen dat al die discussies geen optie voor jou waren omdat ineens je zus jarig is?

Je moet wel weten wat je wil hoor.

hoi theo

ik kon wel met alwin meerijden maar dan moet ik eerst naar zwolle en dan naar havelte en dat is ook geen idiale optie want dan ben ik ook 1.5-2 uur onderweg. in eerste instantie had ik ook emmen als locatie alleen de rest kwam aanzetten met havelte en annen, ik niet ;)

En verschuiven naar de zondag, zou dat een optie zijn? Of eventueel een week later?
En dan naar Havelte dus, bedoel ik.. Schijnt dat zoveel mensen niet in Emmen terecht kunnen...

Laatst bewerkt:
ben het daar wel mee eens. als we het nou gewoon een weekje verschuiven heb ik meer tijd (hele dag) en dan ga ik gewooon met de trein naar zwolle en rij vanaf daar dan mee met alwin ;)

... Volgens mij is iedereen óf aan het uitbuiken van de kerstmaaltijden, óf de reacties zullen niet overwegend positief zijn ;)

Verplaatsen met Robert kan natuurlijk altijd, in dat geval kom ik in ieder geval gewoon naar Havelte :) Dan zien we wel wie er de week erop komt.. Toch?

Theo,

Zou je dan de DLG die je te koop had mee willen nemen?
Ik kan met de Bonsai gewoon niet uit de voeten (net even gevlogen met 2Bft, is gewoon niet te doen veel te licht) heb echt een full-size nodig..

Ikke niet begrijp

Niet om het een of ander maar ik snap er nu echt niets meer van.:confused:
Wanneer wordt er nu gevlogen en waar zaterdag of zondag komend weekeinde of dat erop, Havelte, Emmen, Timboektoe voor mij part, Wat is het nu.

Frans

dus met andere woorden:
3 januari havelte (ben ik dan niet bij)
andere keer (bv 10-11januari) weer havelte

Jup 3 januari gaat gewoon door, de week erop zijn in ieder geval Robert en ik in Havelte. Iedereen is dan weer welkom om te komen vliegen :)

Ik denk er zwaar over na toch maar eens zo'n middagje mee te maken. Al is het wel 160 km enkele reis naar Havelte....

Het is nog niet zover, op vrijdag de 2e maar een beslissing nemen voor zaterdag de 3e. Misschien kunnen er dan mensen mee rijden.

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik kom zaterdag naar Havelte, als het niet te hard vriest.

Bij de laatste wedstrijd een Twister gekocht van Alex.
Door verhuizing pas deze week tijd gehad om hem vliegklaar te maken.

Mijn DLG-ervaring beperkt zich tot een paar sessies met een Supergee ongeveer 3 jaar geleden, dus ik kan wel wat tips en training gebruiken.

Groeten,
Jan

Alex, dat is wel héél precies ;)

Jan,
dat geldt minstens dubbel zo hard voor mij hoor, ik maak me geen illusies over vliegen met de Bonsai die dag, hoop eerder dat ik tips kan krijgen, misschien met een fullsize gooien en wie weet heeft iemand een toestel te koop.. Ik neem in ieder geval geld mee (met een beetje geluk is het toestel van Theo nog beschikbaar)

Als ik de vooruitzichten bekijk wordt het in ieder geval een dag met véél warme chocolademelk en opwarmertjes in een draaiende auto :)

Back