Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Die klittenband moet ik nog ff scoren ergens maar dat is allemaal bijzaak!

Ik heb al zitten te kijken naar een ESC maar nu zie ik dat Sidewinder voor 1/10 is en de Mamba Micro Pro voor 1/18...
Prijzen zijn nagenoeg gelijk maar wat zou de meest wijze keuze zijn voor de 1/16?

Ik zie dat bij MMirage de Sidewinder (dus de 1/10) nog net past maar is dat geen overkill?

Laatst bewerkt:
onderdelen binne XD

Foto-H3VLLPPJ-D.jpg

(betere pix volgen)

maar t is niet super

de c-dif loopt aan in de integy gearbox ???

de integy receiverbox is te groot waardor de stelmoer op de as van de spur tegen de box aan loopt???

de intergy battery doors springen open als je flink bashed....???

dusssss......

ook heb ik een heatsink met cooling fan binne gekregen...
die heeft een (mannetje) BEC aansluiting en er zit een vrouwtje BEC met 7 cm kabel bij(om te solderen op ******)
hoe sluit ik dit aan?

Gr Onno

Het ziet er allemaal blits en peppie uit maar mijn mening is dat je je geld beter aan andere upgrades had kunnen besteden.
bv ball bearings voor de rockers, andere knuckles, RPM armpjes, bulkheads etc
Ik ben zelf niet zo van het optisch tunen omdat weinig meerwaarde geeft aan de performance.
Maar het is natuurlijk ieder zn eigen keuze! ;)

100% eens met bovenstaande, sowieso staat Integy nu niet bepaald bekend om de kwaliteit van het alu ...

@ Dikkehond:
1. MMP
2. MM
3. SW

komt allemaal goed...

het kan ook allebij natuurlijk he

er is ook een paketje van the toyz onderweg,
en daarbij zitten ook performance parts

Black Aluminum Knuckle Hubs van HR
Steel Swing Shaft CVD Set
andere dempers
Turnbuckle Tie Rod Set
Red Arm Set F&R
Red Aluminum F&R Rocker Arm Set

over een maand ofzo weer een bestelling doen als de steel hollowballs,
de halo body,en nog wat andere dingen die niet op voorraad waren er weer zijn

maar ook iemand die mij kan vertellen hoe ik die cooling fan aan sluit?

oja ook een set lipo's onderweg van hobbyking
2x 2s 2200mah zippy
2x 3s 1550mah rhino

@nard cox
1. MMP
2. MM
3. SW

waar staan al die afkortingen voor? (geen zin om de 170 pagina's van dit topic door te scrollen;))

Gr Onno

Ik zou het Integy spul er evengoed afhalen. Is zeer waarschijnlijk zwaarder dan het plastic en zoals je zelf zegt werkt het niet lekker.

Red arm set = alu ???

Mamba Max Pro
Mamba Max
SideWinder

Dus de Micro is net te klein voor de MERV als ik het goed begrijp want op de vloeibare scheelt het 30 euro namelijk...

"hond kijkt even op zn bankrekening en constanteert dat er met veel pijn en moeite wel een ESC is uit te slepen"

sowieso staat Integy nu niet bepaald bekend om de kwaliteit van het alu ...

Ik krijg nog een pakketje binnen van The Toyz met CVD's van Integy,heb deze besteld omdat die van Traxxas niet voorradig waren.Kan ik deze dan gelijk in het belgische archief gooien??

Ik zou gewoon installeren en kijken wat het doet. Gaat het kapot, dan heb je weer wat geleerd. Blijft het heel dan is het goed toch?

Ze hebben ook enkele goede onderdelen. Zo moeten de hub carriers op de Savage ook wel goed zijn (volgens mij).

MMirage weet meer van de kwaliteit van die CVD's, hij kan je wel zijn ongezoute mening geven ;)

We gaan het zien.Ik laat het wel weten als ze er op zitten en hoe ze bevallen.Voorlopig nog ff wachten tot de bestelling binnen is.Ze zijn deze keer niet echt snel!

MMirage weet meer van de kwaliteit van die CVD's, hij kan je wel zijn ongezoute mening geven ;)

Kan geen uitspraak doen over de CVD's voor de mini Revo. heb echter wel de Center assen (ook cvd's) van m'n E-Slayer van Integy. en die houden het geweld van de 4.5T Novak HV-pro op 4S lipo toch erg goed vol. :) (heb echter ook schokbrekers van integy gehad, waar ik absoluut niet blij mee was. gezien die dingen aan alle kanten begonnen te lekken.)

hey,

arms zijn van RPM (dus kunstof)

wat een nieuw ESC en motor betreft, wacht ik nog ff mee doet het zo goed dus...
moetten nog wel ff een setje goeie banden onder maar die disc-wheels of hoe ze ook heten kan ik nog nergens krijgen...

heatsink fan aansluiten???? :P :P

Gr Onno

Back