Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoveel meningen, zoveel keuzes...
Ik zal ze trouwens niet kopen bij RCplanet maar dit geeft jullie een indruk van wat mijn aandacht trekt qua prijs.
Het kwaliteitsverschil zal wel minimaal zijn en ik zal waarschijnlijk toch niet meer dan 3 wagens bezitten.
Verder het hele uitlezen van temps, RPM en dat soort fratsen is niet aan mij besteed. Ik zoek gewoon een fatsoenlijke zender waarmee ik meerdere autos kan besturen zonder al te veel fratsen.
Dus de vraag is of ik beter met mijn wensen voor een goedkopere 2 kanaals ga of voor een wat duurdere 3 kanaals?
Voor de cvd install: [URL="hier[/URL]
Wordt meer en meer benieuwd naar je ride!
Verder het hele uitlezen van temps, RPM en dat soort fratsen is niet aan mij besteed.
Vraag hoelang gaan die battrijen mee de normale die er bijgeleverd zijn??
met twee zippy's 2S 2200mAh parallel rijden we nu dik 35-40 min zonder snelheidsverlies.
ps: deze badboy is onderweg naar het hok van de dikke hond... 6600 1/10 Mamba Max Pro 25.2v Esc Sm [CSE010-0066-00] - $123.01 : Liquid RC, No bull world-wide shipping
Zet net even te kijken op het net, zijn geen dure Lipo's zeg! Welke moet ik precies bestellen? Want dit is wel interessant!!!
(Rij nu o.a. met Lipo's van LRP de 3s 1300 mah, zijn super maar kunnen niet paralel gezet worden en toch wel na 12 minuten leeg... En ze zijn prijzig!)
Misschien al langs gekomen.. Topic is wel erg lang ondertussen
Maar naast de diverse third party oplossingen, heeft ook Traxxas zelf nu ingezien dat ze een wheeliebar nodig hebben :
![]()
Partnummer : 7184
Ook te zien op de nieuwe exploded views op de traxxas site, maar nog niet in de parts list op de site.
Ik heb er twee onderweg om de huidige wheeliebar die ik heb (enkel wieltje) te vervangen door deze met twee wielen.