Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Ik heb een meter gekocht die meteen op de auto moet. Enige nadeel is, is dat je moet kiezen tussen de temp van de motor of de ESC...

MIP2090-2.jpg

Ja, dat is idd een goede.... :confused: Persoonlijk zou ik voor de motor gaan omdat op de ESC een cut-off zit! Maar beide zijn eeerrrruuuugggg belangrijk!

Ja maar ik heb nu 6 2S batterijen daarom is het jammer ;)
moet ik ook nog weer 3S gaan aanschaffen :S

Misschien is het mogelijk om er een stel te ruilen voor een 3S??

Je kunt 4S proberen, maar dan moet je wel verstand hebben van je allemaal doet ;).

Ik rij 95% van de tijd op 2S, meer dan snel genoeg voor het kleine ding.

Ja, dat is idd een goede.... :confused: Persoonlijk zou ik voor de motor gaan omdat op de ESC een cut-off zit! Maar beide zijn eeerrrruuuugggg belangrijk!

Ik ga ook voor de motor. Ik weet dat de temps belangrijk zijn maar tot nu toe met 2S en 3S eigenlijk nooit op gelet en nog nooit problemen gehad. Misschien meer geluk dan wijsheid...

Dikke Honds MERV speedrun op 2S met MMP

Plus ons bash filmpje samen op de BMX baan in Horst-America!! Dolle pret!

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf filmpje van de mx baan!!!

Hebben jullie geen last dat bij kleine hobbels op zo`n baan de MERV veel op zijn dak ligt?
Ik heb dat deze vrij snel om ligt. Of hebben jullie tips?

Ik rijd met GTR met zwarte veren. DH rijd met stockers en een of andere veren set die hij van LiquidRC heeft afgehaald (volgens mij).

met welke vertanding jij je wel met de rustler?
als hij bij mij volledig standaard is ook de standaard batterij haal ik makkelijk 59km/h
dacht dat hij op 2s lipo sneller ging dan op 8.4v nimh?

mooie jumps!!! en prachtige baan. Rijden jullie beiden met de MMP? Ben ook van plan om een chassis te tunen, (dyen en een mmp installeren). Kun jij of Dikke Hond eens een foto posten van het chassis zonder de body om eens te kijken hoe alles geplaatst is.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ nick, jij = DH. Ik weet niet met welke vertanding hij rijd, sorry.

@ ElTrikke, thanks. Ik rijd met de normale Velineon, Dh met de MMP van Castle. Ik heb er geen foto van, maar hij heeft de MMP links op het chassis (gezien vanuit achter de wagen) waar eerst de ontvanger zat. De ontvanger zit op de plek waar eerst de ESC zat. Ik stuur je ff n pbtje ;)

Gaaf filmpje van de mx baan!!!

Hebben jullie geen last dat bij kleine hobbels op zo`n baan de MERV veel op zijn dak ligt?
Ik heb dat deze vrij snel om ligt. Of hebben jullie tips?

Die van Nard ligt iets lager dan de mijne, maar het is redelijk smooth de bmx baan dus van hobbels heb je niet zoveel last

Nopes geen last van gehad, maar we zijn dan ook beide zeer ervaren rijders.... ahum !! :D

Haha, als ik mn RC8te rijdend heb en jij je Mugen dan gaan we weer een level omhoog! ;)

:rolleyes:

Met wat voor shocks rijden jullie?

De standaard shockers met veertjes van Hot Racing meen ik... Olie is volgens mij 45 wt rondom.

met welke vertanding jij je wel met de rustler?
als hij bij mij volledig standaard is ook de standaard batterij haal ik makkelijk 59km/h
dacht dat hij op 2s lipo sneller ging dan op 8.4v nimh?

Ik meen dat ik op 23/80 rij... Pin me er niet op vast trouwens! Speedruns is niet mijn zakje drop maar ik reed ook met een batt voor de MERV en die scheelt nogal in C-rating.

mooie jumps!!! en prachtige baan. Rijden jullie beiden met de MMP? Ben ook van plan om een chassis te tunen, (dyen en een mmp installeren). Kun jij of Dikke Hond eens een foto posten van het chassis zonder de body om eens te kijken hoe alles geplaatst is.

Precies wat Nardos Extremos Gigantos zegt, je moet je ontvanger en OEM ESC omwisselen zodat je ruimte hebt voor de MMP. Anders steekt het geval behoorlijk uit. Je moet hier en daar de randjes bij dremelen van het ontvangerdoosje maar als je er aan begint weet je meteen wat ik bedoel!

Verder nog een dikke respect voor Nardos! Het was het wachtten waard amigo! Heeeeeeeeeeeeeeerlijk filmpje!!! :D
100 punten!

@ byte, ik was benieuwd naar de eerste die er iets over ging zeggen :D. Vind het zelf wel even wennen, maar zoals je al zegt die Rustler is al sinds 26-12-2009 (even gespiekt in mijn Master Excel file, tabblad kosten) weg hier dus het werd tijd voor een nieuwe ava!!

@ DH thanks ;). Binnenkort nog een keer een kleine flick van je Rustler en mijn Fluxos maken!

Gotta love Excel :D

FF klikken. Natuurlijk ook color coded :)
excel%20rc.JPG

Of draag ik een beetje door, haha!

Laatst bewerkt:
Back