Traxxas 1/16 e-revo Topic!

hallo

iedereen ik was aan het kijken voor een MERV maar een vriend van mij heeft hem afgeraden wegens te veel stukken wat vinden jullie hier van ?

en weet ms iemand een tekoop staan VXL liefst 2dehands

MVG Joeri

@ joeribar, alles kan kapot. Check mijn filmpjes maar eens, de MERV kan echt wel wat klappen verduren ;) Op het ''Te Koop'' gedeelte hier van MBF komen er regelmatig voorbij, gewoon even goed je ogen open houden.

@ KdK, ja ik moet er zelf ook nog flink aan wennen ;)

Wat is een AVA?

Ik heb nu best veel gereden met mijn auto, zijn er nog onderdelen die een must zijn om op reserve te hebben? ik ga morgen toch nog ff langs zon winkel.

@ Goor : Als ik jou was zou ik een setje nieuwe voor draagarmen kopen voor reserve.
En een set axle cariërs.
Deze dingen braken bij mij als eerst.

Ik heb nog geen accu...
Die is gisteren verzonden en zou dus vandaag moeten komen...
Dus ik heb nog niet kunnen testen...:(
Maar ze zien er nog zeer goed uit!

@ nick, nee dit is de eerste keer voor deze ava, heb altijd de rustler gehad. Heb mijn ava foto wel geplaatst hier in het topic ... ooit.

Mijn accu is nu al stuk!:mad:
Ik haalde hem uit de verpakking en ik zag direct dat er echt miniscule draadje aan zitten.
Maarja ik hem opladen ( en eerst ontladen ) op 1C en na 200 mah slaat hij af dus ik denk "wat nu weer!?"....
Ik voel aan de accu is de accu niet aan te raken zo heet!
Hij rookte en stonk en het plastic eromheen smolt ook al!:mad:
De lader sloeg af bij 80 graden nou als ik mijn vingers moet geloven is dit ruim zo!
Wat kan dit nu zijn?
Ik heb al een mail gestuurd naar PK maar nog geen antwoord dus ik zal ze morgen wel even bellen...

Wat voor een accu Ruud? NiMH of LiPo ?

In het geval van NiMH: Delta peak goed gehad?
In het geval van LiPo: Alle instellingen goed gehad?

Back