Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We hebben het hier over de Flightmax 2200mAh 2S, waar ook de vraagsteller het over heeft.
Solderen gaat vrij gemakkelijk, kabels zijn niet zo heel erg dik, en connectors zijn zowat de makkelijkste die er zijn voor de accu's.
:google::google::google:kan mijn vector nx81 ook lipo's opladen, wat gebeurt er als dat niet kan
Ja, de velineon set is prima! Het is zelf van traxxas. Er zijn ook nog wat andere varianten maar ik ben niet zo bekend met de 1/16 regelaar-motor setjes. Houd er wel rekening mee dat de lipo's natuurlijk wel een speciale lipo lader nodig hebben.Kan iemand mij een tip geven, ik heb voor mijn zoon een brushed e-revo gekocht, bij nader inzien niet slim gezien het brushless geweld. Nu heb ik begrepen dat je er alsnog een brushles set in kan plaatsen. Op internet kom ik veel sets tegen waaronder de velineon set 4000 kv. Doe ik hier goed aan om deze in te bouwen. Op dit moment valt de snelheid met de brushed motor nogal tegen. rijden nog wel met nimh accu's . Wie heeft er wat tips
Ja, de velineon set is prima! Het is zelf van traxxas. Er zijn ook nog wat andere varianten maar ik ben niet zo bekend met de 1/16 regelaar-motor setjes. Houd er wel rekening mee dat de lipo's natuurlijk wel een speciale lipo lader nodig hebben.
Ja, de velineon set is prima! Het is zelf van traxxas. Er zijn ook nog wat andere varianten maar ik ben niet zo bekend met de 1/16 regelaar-motor setjes. Houd er wel rekening mee dat de lipo's natuurlijk wel een speciale lipo lader nodig hebben.
zoals op 4s rijden ;-), waar ze niet voor gemaakt zijn.
1. Wat ben je zelf al zoal tegen gekomen?
2. Als het ''IN'' de wielen zit moet je nieuwe wielen kopen. Het zal waarschijnlijk wel op de axles zitten.
3. Waarschijnlijk je acterdiff ja, heb je het enkel het hard optrekken of ook als je op een constante snelheid voorbij rijd? Wanneer het enkel het optrekken is is je diff rott (pinion en bevel gear schuren langs elkaar heen), oplossing; nieuw type bulkheads kopen, nieuw pinion / bevel gear, diff rebuilden en goed shimmen.
4. Zo kun je toch niet rijden lijkt me?