Traxxas 1/16 e-revo Topic!

vermogen

dag heren,

ik heb een merv 2.4 ,

gecrasht in de sloot (met water)
minuutje geduurd voordat ik hem eruit had.
nu blijft het rode lampje van de ontvanger continu op rood!
:(

edit:

vandaag weer aangedaan,
nu knippert de ontvanger!, binden werkt niet.

Laatst bewerkt:
dag heren,

ik heb een merv 2.4 ,

edit:

vandaag weer aangedaan,

Ik ben vrij nieuw hier, dus kan je eigenlijk niet helpen, staat er niks van in de handleiding? Anders even proberen om ervaren gebruikers zoals Nard, DH, Mmirage, Firefrenzy ofzo te contacteren, zij hebben ervaring met hopen en hebben naar mijn mening al super veel mensen geholpen op dit forum...

PS: Heb heel het forum ondertussen doorspit, is alleen nogal moeilijk alle info te onthouden :D. Tijdens het doorlezen ook een lijstje gemaakt van heel wat hop-ups en kwam dan zonder ESC, lipo's of Motor al aan 339 USD ! :???: Deze zullen dus even moeten wachten, alles in één keer gaat niet lukken denk ik :cry:

Maar ben allesinds superblij met mijn Merv'je tot nu toe :banana:, veel beter dan mijn nitro powered HPI !

Aiii, dat is balen. Ik ben bang dat je ontvanger nat is geworden, het '' doosje '' waar de ontvanger in zit is waarschijnlijk niet goed dicht gedaan. Je ontvanger is het enigste onderdeel dat niet waterproof is, dus daarom zit het in zo'n waterproof doosje. Als je ontvanger nat is, ben ik bang dat je een nieuwe kunt gaan halen.

Als hij nieuw was kan je hem tog ruilen in de garantie lijkt mij.
Als je tog een nieuwe wilt kopen neem dan een ezrun 60a oid.

Ezrun 60A is een regelaar, die zou ik alleen kopen als de vxl regelaar kapot is of je perse een andere regelaar wilt. Als je ontvanger het niet meer goed doet heb je er echter vrij weinig aan, dan kan je beter kijken naar een nieuwe ontvanger.

Ezrun 60A is een regelaar, die zou ik alleen kopen als de vxl regelaar kapot is of je perse een andere regelaar wilt. Als je ontvanger het niet meer goed doet heb je er echter vrij weinig aan, dan kan je beter kijken naar een nieuwe ontvanger.
is dat niet de basis van iets kopen? als iets kapot is of als je echt iets anders wilt :p

dag heren,

ik heb een merv 2.4 ,

edit:

vandaag weer aangedaan,

mijn probleem is opgelost!!
reciever zat vol water (overdreven maar je snapt wat ik bedoel)
heel veel dingen geprobeerd . toen alles los gehaald, met een verfbrander van een afstand alles droog gemaakt/aangesloten en voilà
niks aan het handje! 100meter gereden en toen brak een draagarm haha lol. maar ook dat is opgelost

Hahaha eindelijk opgelost en breekt er een draagarm.
Heb je dat opgelost bedoel je ga je een nieuwe bestellen.
Ik heb er een stuk of 30 liggen zal vast die van jou ook tussen zitten.
Tegen verzden stuur ik hem op.
dat zal een euro zijn ;)

Diff upgrade?

Bestaan er upgrademogelijkheden voor het diff van de Merv?
Ik weet wel dat "bulletproof" niet bestaat, maar diff's die het opgeven op 2s, daar kan ik eigenlijk niet mee leven.
Het zijn misschien de lagers, ik moet alles nog openvijzen, en ik zie er eigenlijk tegenop. Ik had net alles opengedaan om de drivecups te installeren voor de cvd's, en nu mag alles weer open,....:mad:

Anyhow, iemand nuttige upgradetips?

Bestaan er upgrademogelijkheden voor het diff van de Merv?
Ik weet wel dat "bulletproof" niet bestaat, maar diff's die het opgeven op 2s, daar kan ik eigenlijk niet mee leven.
Het zijn misschien de lagers, ik moet alles nog openvijzen, en ik zie er eigenlijk tegenop. Ik had net alles opengedaan om de drivecups te installeren voor de cvd's, en nu mag alles weer open,....:mad:

Anyhow, iemand nuttige upgradetips?

Misschien wat verkeerd gedaan met de diffcups instaleren?
Je diff vullen en shimmen is ook wel een must.
In vele gevallen zijn deze diffs vanuit de box gewoon leeg

Dag allen,

Ik hoop niet u gesprek erg te verstoren maar is de 'e revo 1:16 brushless 4wd enz.' ook te koop zonder zender en ontvanger? Wil hem graag nieuw kopen, dus niet 2e-hands. Het liefst in europa i.v.m. de douane.

Alvast bedankt

mmm, half google af gegaan met de zoek term 'e revo 7107' maar geen 'toemen' tegen gekomen. Bedankt micheal-broek!!

meer/andere opties zijn nog altijd welkom..

@patrickbaja, ja maar ik heb al een zender dus koop ik hem liever iets goedkoper en zonder zender.

Back