B
BoErKe
Guest
Ja prijs lader valt wel mee, bij hobbyking hebben ze bv de iCharger 106B voor een kleine 60 euro. Dit is kwalitatief één van de beste laders met een sublieme balancer... Sowieso zijn er zeel degelijke lipo chargers rond de 40 euro.
linkje naar de icharger:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : iCharger 106B-plus 250W 6s Balance/Charger
ivm de lipo's heb ik de connector erop gesoldeerd, hoe minder onderbrekingen (koppelstukjes) hoe beter...
EDIT: De lipo's zelf heb ik van bij hobbyking, 2x2s lipo + 2x3s lipo voor €34,60 ($49,88 ) verzending inbegrepen, dus de prijs ervan valt reuze mee...
Heatsink op 2s niet echt nodig, op 3s is het aangewezen dat je af en toe de temps eens check't, hoewel ik er eigenlijk nog niet echt problemen mee gehad heb (wel speedpinion monteren !!)
linkje naar de icharger:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : iCharger 106B-plus 250W 6s Balance/Charger
ivm de lipo's heb ik de connector erop gesoldeerd, hoe minder onderbrekingen (koppelstukjes) hoe beter...
EDIT: De lipo's zelf heb ik van bij hobbyking, 2x2s lipo + 2x3s lipo voor €34,60 ($49,88 ) verzending inbegrepen, dus de prijs ervan valt reuze mee...
Heatsink op 2s niet echt nodig, op 3s is het aangewezen dat je af en toe de temps eens check't, hoewel ik er eigenlijk nog niet echt problemen mee gehad heb (wel speedpinion monteren !!)
Laatst bewerkt door een moderator: