heb je je voor en achterdiff nou al na gekeken? Ik had ook een tikkend geluid, en nu is mijn diff gestript.
alleen voor
maar het is geen gewoon getik
hij tikt niet als je gewoon rijd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb je je voor en achterdiff nou al na gekeken? Ik had ook een tikkend geluid, en nu is mijn diff gestript.
In serie kan wel kloppen ja.
In parallel niet.
TBR komt zijn woord na. Heb zelf recent een TBR gebroken op mijn MBX6, foto gemaakt en kreeg kosteloos een nieuwe toegestuurd.
10 minuten kan wel kloppen maar je electronica zal heeel erg heet gaan worden, al helemaal wanneer je niet de 23T / speed pinion plaatst. Ik raad het je af!
Is het dan ook wel goed om op 3s lipo's te gaan rijden door modder en zand? Want dan wordt hij nog warmer neem ik aan? Of moet ik daarvoor een 2s lipo hebben?
als de zand niet te diep is is 3s geen probleem, anders zou ik 2s rijden als ik jou was, voor alles offroad gebruik ik eigenlijk 2s, zeker het zwaardere werk. Zo lichte zand ofzo rij ik ook op 3s, maar eigenlijk is dat zelden een meerwaarde, geeft gewoon teveel vermogen en constant wielspin, bij 2s heb je dit ook al maar het is naar mijn mening beter controleerbaar.
:nooo:Mijn neef heeft een keer zijn diffs ge'shimd met zelfgemaakte ringen uit boter kuipjes... later hoorde we het tikken, bleek het plastic helemaal gesmolten te zijn :O
Nu zoekt hij metalen ringetjes haha.
Ik blijf nogsteeds bij de mening dat je 2s of 3s kan rijden, maakt niet uit waar, als je je vinger maar beheerst. Maarja, dat vind ik.als de zand niet te diep is is 3s geen probleem, anders zou ik 2s rijden als ik jou was, voor alles offroad gebruik ik eigenlijk 2s, zeker het zwaardere werk. Zo lichte zand ofzo rij ik ook op 3s, maar eigenlijk is dat zelden een meerwaarde, geeft gewoon teveel vermogen en constant wielspin, bij 2s heb je dit ook al maar het is naar mijn mening beter controleerbaar.
haha, ik snap het. Zo zat ik ook te kijken:nooo:![]()
alleen voor
maar het is geen gewoon getik
hij tikt niet als je gewoon rijd
Ik blijf nogsteeds bij de mening dat je 2s of 3s kan rijden, maakt niet uit waar, als je je vinger maar beheerst. Maarja, dat vind ik.
Stel anders je spur en pinion eens netjes af dat scheelt ook een hoop getik
Ja daar heb je zeker gelijk in.Daar heb je inderdaad gelijk in ikzelf heb 3x 2s en 2x 3s en als ik zonder 2s zit rij ik offroad ook op 3s, en in modder en diep zand geeft het niet extreem veel verschil (wielspin is er altijd wel) maar die vinger moet je zeker in modder goed beheersen wil je de temps wat ok houden, op 2s met speedpinion kun je je bijna alles permiteren en bijna constant volgas rijden zonder echt in de problemen te komen qua temps.
m.a.w. ik deel je mening compleet maar als beginner denk ik dat 2s meer aangewezen is als 3s offroad, trouwens als ik goed kan volgen rijd hij nu nimh, en van nimh naar 3s is wel een hele stap denk ik zo...
gekeken naar andere wat?
Integy wil je zoizo meestal niet aan beginnen, is niet getempered alu dus dat verbuigd vaak snel, nu zijn er zeker mensen waarbij het wel werkt maar die zijn meer de uitzondering op de regel...
EDIT: AAAAAH CVDs! voor de traxxas moet je je diffs uit elkaar halen voor de rest lijkt dat niet te hoeven, maar verder weet ik hier te weinig over...