Daar mag je wel van uit gaan he ... aangezien hij zelf 2 MERVs heeft en in het MERV topic post.
ja okee, maar ik had de maten van de batterijplek opgezocht en die batterij is groter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar mag je wel van uit gaan he ... aangezien hij zelf 2 MERVs heeft en in het MERV topic post.
Hmzz iedereen zegt wat anders. NOGMAALS de vraag anders formuleren.
Battery, series 1 power cell (nimh, 2/3a stick, 7.2v) - TopRC.nl
Als ik die accu neem, neem er 1, dan gaattie volgens vele 50 km/h ongeveer.
Neem ik er 2, dan gaattie 80 km/h ongeveer.
Klopt dat, of een fabel?
Gaat wel goed door gras trouwens:
q94tcjdBbqw[/media] - Mini E-Revo 1/16 VXL jumping in the grass‏
Ook hard, wat is 28T dan?
Of zal ik eerder gaan voor de Traxxas Stampede XL5??? Die is 219 euro. en de e-revo is 249 euro. Gebruik voor gras/strand en op straat. Wat zou je me aanraden?
Die revo is trouwens de 27 mhz versie (bereik 100 meter) Is dat genoeg?
Dat snap ik. daarom neem ik die extra accu er ook nog niet bij.Denmend, ik zou eens wat informatie op gaan zoeken, ipv van meteen 80 kmpu willen gaan. Wees er van bewust dat dit je eerste echte RC wagen is. Ga eerst eens lekker rijden met je standaard accu, en ga dan later als je denkt dat dit goed gaat eens opzoek naar een lipo en een lipo lader.
edit:
28T staat voor het aantal tandjes op je motor-tandwiel vaak pinion genoemd.
Zo heb je ook bijvoorbeeld 55T "spur". Spur is het tandwiel wat tegen je pinion aan zit.
1. Dat is geen "vol" gras.Gaat wel goed door gras trouwens:
q94tcjdBbqw[/media] - Mini E-Revo 1/16 VXL jumping in the grass‏
Zoals gezegd het aantal tanden op een tandwiel.Ook hard, wat is 28T dan?
Ben benieuwd hoe ze die 100 meter meten, daarnaast is 100 meter meeeeeeeeeer dan genoeg.Die revo is trouwens de 27 mhz versie (bereik 100 meter) Is dat genoeg?
Je geeft zelf al antwoord:Of zal ik eerder gaan voor de Traxxas Stampede XL5??? Die is 219 euro. en de e-revo is 249 euro. Gebruik voor gras/strand en op straat. Wat zou je me aanraden?
Maar wil wel een brushless 4x4. Omdat die brushed dan maar tot 55 km/h gaat. Anders moet ik helemaal een nieuwe wagen ervoor kopen.
Geen slim idee. De banden zullen te groot zijn waardoor met sturen de wielen tegen de body aan zullen komen. Daarnaast zullen de wielen te groot en te zwaar zijn waardoor de electronica van de MERV het heel erg zwaar zal krijgen en het niet lang zal volhouden.Als ik er nou later ook grotere wielen onder doe voor de 1:10 of 1:8? Heb toch zo ongeveer als de stampede op de e-revo?
Dus gewoon de E-REVO 1/16 nemen voor 249 euro?![]()
iemand hier ervaring met de Pro-Line Bandenset Dirt Hawg?
Ben namelijk van plan die te kopen?
Ja precies, dat is wel zo.
Ik denk dat ik maar gewoon voor de mini revo van 249 euro moet gaan.
Dat lijkt me denk de beste keus. Tenzij ik 95 euro meer bijleg voor de VXL variant. Maar dan heb ik geen 4x4 wiel aandrijving.
En hij is dan weer groter, dan past die weer niet in de auto voor op vakantie.
En asvalt en straatstenen (zoals die stenen in een normale nederlandse wijk) maakt dat nog wat uit voor de mini revo?
Maar denk dat de e-revo een goede eerste keus is!
Precies, ga hem vanavond wel gewoon halen.
Ben ik ook vanaf en heb ik veel plezier van.
Wat kan snel stuk aan de auto gaan (bij gewoon normaal gebruik).
Kan het zijn dat de motor snel doorbrand ofzo?
Ligt eraan hoe jij er mee omgaat, ga jij bijvoorbeeld door zand rijden is de kans dat je je motor doorbrand groter dan dat jij op gras rijdt.
Hmzz, maar dat is bij iedere auto kan dat toch?
Maar die brushless motor is toch wel sterk genoeg, hoezo zou die snel kunnen doorbranden?
Op doorbranden zit zeker geen garantie?
Gras ongeveer 5 a 6 cm... hadden we al eerder besproken
Is die bij jullie welleens doorgebrand? En kan die al doorbranden in 3 min dan?![]()