ik heb alleen de stock combo gereden en dat was al vrij hilarious
als de 2e meer power heeft verwacht ik eeehm 'problemen' niet kwa integrety van de driveline maar meer van "hij licht al weer op zijn dak"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je de Stampede haalt zul je later zeker wel sneller willen gaan, ik heb zelf een Rustler XL5, ik heb er een VXL van " gemaakt " door er een brushless set in te zetten. En ik rijd nu op LiPo's. Die heb je zeker nodig om hoge topsnelheden te halen. Als ne hoge snelheiden wilt halen raad ik de Rustler aan boven de Stampede, die ligt namelijk wat lager bij de grond, en kukelt wat minder snel om bij scherpe bochten.Ook hard, wat is 28T dan?
Of zal ik eerder gaan voor de Traxxas Stampede XL5??? Die is 219 euro. en de e-revo is 249 euro. Gebruik voor gras/strand en op straat. Wat zou je me aanraden?
Die revo is trouwens de 27 mhz versie (bereik 100 meter) Is dat genoeg?
Welke combo is het leukst?
De merv met originele ESC en VXL380 (gewoon originele VXL) of met een setje Castle creations Sidewinder SCT met Neu Castle 1410y 3800kv. (Is er iemand die de laatste set op 3s rijd?)
je zou ook de mount van een brushed 1/16 summit kunnen gebruiken als je die cheaper kan krijgen... (misschien heeft iemand in het summit er een over??)
Ik heb ondertussen ondervonden dat de originele ESC inderdaad verschrikkelijk slecht is... VXL motor doet het stukken beter met de sidewinder SCT!
Kun je dit wat beter onderbouwen want in mijn ervaring is de vxl set in de 1/16 modellen van traxxas niet zo heel slecht hoor? Goed, je kan er geen instellingen in doen en dat is op zich wel een beperking, je remkracht kan je dus bijvoorbeeld niet aanpassen maar afgezien van die beperkingen vind ik de vxl combo eigenlijk best een aardige.
Bedankt voor de tip dat die van Nard te koop staat, maar ik probeer juist in te krimpen (ook al is dat wel een heel mooi karretje!). Binnenkort ga ik misschien twee van mijn drie 1/16 rally's en een van de twee 1/10 revo's weg doen omdat 8 auto's wel wat veel is en ik wil er misschien nog wel een summit (de grote) bij hebben om wat meer in de drek te kunnen raggen![]()
Als je de Stampede haalt zul je later zeker wel sneller willen gaan, ik heb zelf een Rustler XL5, ik heb er een VXL van " gemaakt " door er een brushless set in te zetten. En ik rijd nu op LiPo's. Die heb je zeker nodig om hoge topsnelheden te halen. Als ne hoge snelheiden wilt halen raad ik de Rustler aan boven de Stampede, die ligt namelijk wat lager bij de grond, en kukelt wat minder snel om bij scherpe bochten.
En dde 27 mHz heeft geen 100 meter afstand, nouja, misschien op een hele afgelegen plek, maar in een woonwijk met alle andere stralingen van draadloze verbindingen brengen allemaal storingen in het 27 mHz systeem. Rond de 50 meter begin je echt wel te merken dat hij bijvoorbeeld ineens naar links stuurt, of hij rijd ineens eventjes achteruit. Ik raad trouwens echt aan om een 2,4 gHz te halen als je speed runs ( hoge snelheids pogingen ) gaat doen, dan kun je het niet veroorloven om op 80-90 km/h ineens naar links/rechts te schieten.
Oh oke, 2,4 gHz zender + ontvanger is goedkoop te halen bij hobbyking, net als de lipo's. En dat is best raar, bij welke winkel is het? Staat er niet op de site dat ze afwezig zijn?Ik heb de E-revo 1/16 besteld. Gewoon de 27mhz variant, omdat die erg goedkoop was, en het is toch me eerste auto. 50 Meter vind ik ok best wel veel.
Alleen heb hem dinsdag besteld, en de winkel reageerd niet meer als ik om de track trace vraagZou hem vandaag moeten krijgen.
Oh oke, 2,4 gHz zender + ontvanger is goedkoop te halen bij hobbyking, net als de lipo's. En dat is best raar, bij welke winkel is het? Staat er niet op de site dat ze afwezig zijn?
Ik denk dat er tegenwoordig iets aan de hand is met de productie van de ring-gears.hoe strak hebben jullie je slipper altijd staan? ik heb hem volgens mij te strak. Rij elke week een diff kapot. en dat shimmen, waar doe je die ringetjes precies tussen? en hoe strak horen die tandwieltjes dan op elkaar te staan>? misschien dat ik dat maar is moet doen.