Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Oke prima, ben benieuwd vanavond dan:D
Niet meeteen volluit rijden toch, beetje inrijden? Of maakt dat ook niet uit.

Neej, denk dat ik zowat de enigste ben met zo een auto...
Dus
Zender aan
Auto aan
En GASSSS:D?

als je brushless hebt is je probleem meer om de wielen op de grond te houden gok ik:) dus beetje rustig wennen aan hoe hard dat ding gaat is wel aan te raden:)

Oke prima, ben benieuwd vanavond dan:D
Niet meeteen volluit rijden toch, beetje inrijden? Of maakt dat ook niet uit.

Neej, denk dat ik zowat de enigste ben met zo een auto...
Dus
Zender aan
Auto aan
En GASSSS:D?

Indien je al bezig bent geweest met het lezen van de handleiding kun je zien dat je de ESC inkunt stellen op oefenstand. De aanknop ingedrukt houden, het ledje gaat dan 1st 1x knipperen (normale instelling) (blijven vasthouden) erna 2x knipperen (instelling dat je alleen voorruit kan en niet achteruit) erna 3x knipperen (de auto rijdt dan op halvekracht) voordeel heb je dan ook dat je met de accu veel langer kunt rijden.

Indien je het leukt vind en nog iets meer geld uit wilt geven zou ik eens gaan kijken naar een goede NImh/Lipo lader. Laad sneller en beter. Indien je dan naar lipo's overstapt heb je gelijk een goede lader.
Indien je blijft rijden heb je er altijd iets aan en als je een goede 2e hands koopt zul je ook er niet veel op verliezen bij verkoop.

Laatst bewerkt:
Hey denmend, ik snap je enthousiasme enzo. Je hebt een nieuwe auto en je wilt nu het liefst alles weten, maar je stelt nu een hoop vragen die je beantwoord krijgt als je de handleiding even op je gemak doorleest :)

Prima prima, had me laaste vraag wel niet in de handleiding staat:
de achterwielen staan lichtelijk aan de binnenkant. Dus niet helemaal recht, lijkt me dat dat normaal is? Bij jullie ook zo?

HELLPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!

Klopt het als je gas geeft, dat de auto piept????? Het is best een hoge piep als je gas geeft...
De EZ knopje brand Rood, heb een nimh accu.

Hij doet hetzelfde als dit [media=youtube]o5v9Fhr5DPk[/media]
op 10 seconden kun je het horen en op 19 seconden en aan het einden....

Dus niet de piep van als hij rijd... maar die hogere piep

Laatst bewerkt door een moderator:
You sure? Dus hij is niet stuk? Jouwe doet dat ook?

Heb je het filmpje gehoord voor de piep?

HELLPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!

Klopt het als je gas geeft, dat de auto piept????? Het is best een hoge piep als je gas geeft...
De EZ knopje brand Rood, heb een nimh accu.

Ja bij vertrek rustig gas geven geeft een wat hoge piep met de originele combo, hij kan dan ook wat schokken soms. Rood is nimh stand als ik mij niet vergis (ik rijd sinds kort met andere esc en motor en heb ervoor al lang niet meer op nimh gereden, dus sorry moest ik mij vergissen, dit staat trouwens wel in de handleiding ;-) )

Alvast veel plezier met je Merv!

Ja bij vertrek rustig gas geven geeft een wat hoge piep met de originele combo, hij kan dan ook wat schokken soms. Rood is nimh stand als ik mij niet vergis (ik rijd sinds kort met andere esc en motor en heb ervoor al lang niet meer op nimh gereden, dus sorry moest ik mij vergissen, dit staat trouwens wel in de handleiding ;-) )

Alvast veel plezier met je Merv!

Hehe, was blijkbaar een beetje laat...

Haha okee mooi, schrok al dat die het nu al niet meer goed zou doen..... maar heb je ook dat filmpje gehorod? voor de piep?

Haha okee mooi, schrok al dat die het nu al niet meer goed zou doen..... maar heb je ook dat filmpje gehorod? voor de piep?

Denmend, sorry dat ik dit moet zeggen maar ga nou is genieten en rijden met je auto:yes:. Als er iets mis mee is kom je dat vanzelf tegen. Ik had zelf een nieuw diff in mijn e-revo (de grote). 1 x rijden en weg was me diff, kon ik weg gooien. Dat is jammer dan maar meer kan je er niks van maken, gewoon een nieuw diff besteld en rijden weer totdat er weer iets kapot gaat ;).

Laatst bewerkt:
Ja, maar is het nou normaal dat die ESC piept of niet? Wanneer je gas geeft?

Back