Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Oke, ja die zijn maar 15 dollar met verzenden ofzo. Dus dat is niet duur. Heb jij daat ook die heat sink? Bij me volgende HK bestelling zal ik zo een infrarood temp scanner erbij kopen.

Kan je dan niet die heat sink gebruiken? En evt een ventilator voor de esc? Denk dat ik dat er binnenkort na de vakantie wel even bij ga halen. Volgens mij staat er in het boekje maximaal 200 F. Dat is 93 graden ongeveer. Dus 75 is wel best hoog inderdaad!

ja ik ga eerst maar terug naar normaal formaat banden..

Oke, ja die zijn maar 15 dollar met verzenden ofzo. Dus dat is niet duur. Heb jij daat ook die heat sink? Bij me volgende HK bestelling zal ik zo een infrarood temp scanner erbij kopen.

Ik heb de heatsink met ventilator van thetoyz.com Werkt prima, je voelt zeker het verschil. Hij steekt wel wat uit als je hem rechtop hebt staan, dus je moet hem schuin zetten of je kap wat hoger op de auto zetten.. Jammer dat er geen ventilator ofzoiets voor de esc is gemaakt... kan ik niet vinden tenminste...

Ik heb eindelijk een lipo gevonden... wel wat prijzig, maar ik denk dat ik er een van ga bestellen. Dan kan ik wanneer ze weer in stock zijn bij hobbyking.com er gewoon nog een of twee bestellen.

Weten jullie zeker dat deze past? Ik wil niet nog een keer een te grote kopen. Moet ik hiervoor nog wat weg halen met een dremmel? Ik heb al een stukje weggehaald voor de kabels...

Ik heb eindelijk een lipo gevonden... wel wat prijzig, maar ik denk dat ik er een van ga bestellen. Dan kan ik wanneer ze weer in stock zijn bij hobbyking.com er gewoon nog een of twee bestellen.

Weten jullie zeker dat deze past? Ik wil niet nog een keer een te grote kopen. Moet ik hiervoor nog wat weg halen met een dremmel? Ik heb al een stukje weggehaald voor de kabels...

102mm lang ipv 100mm ??????? een beetje proppen misschien

:p:p:pnog niet heh heh ...@#$@geld...:p:p maar ik lees al zo'n half jaartje mee met dit topic, en ik ben bij pagina 107 vanaf het begin.....
Dus ik weet er al aardig wat over. (geen test aub:D)

Tja.. geld is bij mij het probleem niet.. maar me ouders zeuren dat ik teveel uitgeef (A)

zozo.. ik ga in de vakantie ook maar eens de tijd nemen om dit topic door te lezen.. ik zal nix testen... :P

Netjes man...

Ik heb me veren wat strakker gedraaid, maar hij stuiterd dan beetje teveel... Hoe hebben jullie je veren staan? Slap, strak of in het midden? (voor in de strad, dus geen asfalt).

Netjes man...

Ik heb me veren wat strakker gedraaid, maar hij stuiterd dan beetje teveel... Hoe hebben jullie je veren staan? Slap, strak of in het midden? (voor in de strad, dus geen asfalt).

Ik heb vooraan de zwarte veren vrij strak staan, en achteraan paarse summit veren, iets meer dan half. Maar is niet echt een referentie aangezien ik met een castle setje zit wat zwaarder is dan de standaard vxl set... Ik rij heb liever als hij wat strakker staat ook, is beter controleerbaar op hoge snelheid naar mijn mening...

Ja vind je? ik heb juist gevoel dat die heel veel sstuitert en sturen best wel snel kan omslaan... maar ga zo nog een keer helemaal strak proberen...

vandaag eerste maal gereden met lipos , veel verschil in kracht .
wel word de motor en de regelaar goe warm, na een batterij kan ik mijn vinger niet op de motor houden is dit normaal?
alvast bedankt

deze past niet hoor ik heb deze ook liggen

Back