koop een temp gun, dan kan je een exact getal geven, al denk ik dat 8 seconden wel goed is. Maar een heatsink kan geen kwaad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke, ja die zijn maar 15 dollar met verzenden ofzo. Dus dat is niet duur. Heb jij daat ook die heat sink? Bij me volgende HK bestelling zal ik zo een infrarood temp scanner erbij kopen.
Kan je dan niet die heat sink gebruiken? En evt een ventilator voor de esc? Denk dat ik dat er binnenkort na de vakantie wel even bij ga halen. Volgens mij staat er in het boekje maximaal 200 F. Dat is 93 graden ongeveer. Dus 75 is wel best hoog inderdaad!
Oke, ja die zijn maar 15 dollar met verzenden ofzo. Dus dat is niet duur. Heb jij daat ook die heat sink? Bij me volgende HK bestelling zal ik zo een infrarood temp scanner erbij kopen.
Ik heb eindelijk een lipo gevonden... wel wat prijzig, maar ik denk dat ik er een van ga bestellen. Dan kan ik wanneer ze weer in stock zijn bij hobbyking.com er gewoon nog een of twee bestellen.
Weten jullie zeker dat deze past? Ik wil niet nog een keer een te grote kopen. Moet ik hiervoor nog wat weg halen met een dremmel? Ik heb al een stukje weggehaald voor de kabels...
102mm lang ipv 100mm ??????? een beetje proppen misschien
Hier zeggen ze dat ie past(reactie 7 en 8). Correctie van de grootte van de batterycompartment:
35.5 mm deep by 101.90mm long and 20.30mm high
ik had de reacties niet gelezen, maar hij past dus...
succes ermee!!
Ps nieuwe maten zet ik weer in mn geheugen![]()
@steef sorryy,, volgens mij heb jij geen MERV of wel?
nog niet heh heh ...@#$@geld...
maar ik lees al zo'n half jaartje mee met dit topic, en ik ben bij pagina 107 vanaf het begin.....
Dus ik weet er al aardig wat over. (geen test aub)
Netjes man...
Ik heb me veren wat strakker gedraaid, maar hij stuiterd dan beetje teveel... Hoe hebben jullie je veren staan? Slap, strak of in het midden? (voor in de strad, dus geen asfalt).
Ik heb eindelijk een lipo gevonden... wel wat prijzig, maar ik denk dat ik er een van ga bestellen. Dan kan ik wanneer ze weer in stock zijn bij hobbyking.com er gewoon nog een of twee bestellen.
Weten jullie zeker dat deze past? Ik wil niet nog een keer een te grote kopen. Moet ik hiervoor nog wat weg halen met een dremmel? Ik heb al een stukje weggehaald voor de kabels...