deze past niet hoor ik heb deze ook liggen
Deze passen wel... heel veel mensen rijden ermee... Lees mijn andere posts maar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
deze past niet hoor ik heb deze ook liggen
vandaag eerste maal gereden met lipos , veel verschil in kracht .
wel word de motor en de regelaar goe warm, na een batterij kan ik mijn vinger niet op de motor houden is dit normaal?
alvast bedankt
Ik was net aan het rijden met 2s lipo, opeens staat mijn MERV stil, kon helemaal niks meer. Ik haalde de kap eraf en zag dat het Led'je van de receiver rood aan het knipperen was. En het lampje van de ESC was héél zachtjes aan en ook rood.
Ik zoeken in het boekje, vind ik niks over een héél zacht lampje op de ESC. Het knipperen was onregelmatig op de receiver.
En na een paar seconden deed hij het weer heel even, ik kon weer sturen. Toen ging hij weer terug op zijn knipper stand.
Heb hem maar mee naar binnen genomen.
Iemand een idee wat er aan de hand is? De ESC is vrij heet en de motor ook wel redelijk.
Ja vind je? ik heb juist gevoel dat die heel veel sstuitert en sturen best wel snel kan omslaan... maar ga zo nog een keer helemaal strak proberen...
Batterijen leeg van je receiver?
Hij heeft wel een heat sink, dus lijkt me stug als die overhit is geraakt.
Anders zou die wel op de ESC knipperen...?
Denk dat het bij jou de low voltage detection is. Dat krijg je op lipo.
Daan,
hoelang heb je gereden voordat ie het niet meer goed deed??? Misschien slaat je esc wel af omdat je lipo leeg is. En nee er zitten geen batterijen in receiver ik denk dat hij batterijen in je zender bedoelt.
De 2s lipo die ik erin had was bijna helemaal op.. er was nog geen teken van low-voltage maar ik heb hem net opgeladen en er is ongeveer 2000mah 'ingegaan'. Ik dacht ook al dat daar geen batterij in zat.. Wat kan het anders zijn? Receiver batterijen zijn nog redelijk vol volgens mij.. Ik zal wel even nieuwe erin zetten en kijken of het anders is.
Als ik mijn NiMH erop aansluit gebeurd hetzelfde als bij de lipo.
Ik denk dat ik het al weet. Je geeft zelf aan dat je lipo bijna op was. Dan lijkt het me dat het daar aan ligt. Als ie helemaal vol is dan rijdt die gewoon goed toch. Ik heb het gevoel dat je hem gewoon nog in NIMH mode heb staan. Daarom krijg je ook geen teken van cut-off.
Ik heb het probleem gevonden: de steering-servo is stuk. Vraag me niet hoe maar als ik alles normaal aansluit, behalve de servo, dan doet hij het gewoon normaal. Maar met servo doet hij weer gek. Nu moet ik dus een nieuwe servo, zal ik voor dezelfde gaan of zal ik een andere(misschien betere, sterkere, of miss 2) gaan?
Ik kan voor garantie wel terug naar mijn winkel denk ik.
Zoals ik al zei dus... Als je hem graag waterdicht houd zou ik voor garantie gaan, anders zijn er andere mogelijkheden, heb al veel servo's van Hitec gehad en dat zijn stuk voor stuk supergoede servo's (hebben ook al heel wat water gezien zonder problemen, maar zijn normaal niet waterdicht). Ik d8 een tijdje geleden op dit forum iets gelezen te hebben van mensen die andere servo's gemonteerd hebben...