Je bent toch niet toevallig de Bolt Thrower uit Westkapelle?
nope
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je bent toch niet toevallig de Bolt Thrower uit Westkapelle?
Hallo,
Ik rijd sinds 2 maanden met de Merv. Ik ben dik tevreden over deze rc auto. Heb alwel 2 onderdelen kapot gereden bij de ophanging van de banden, maar de onderdelen waren echt niet duur en de dag na bestelling in huis. Ik rijd met 2 standaard Nimh-accu's in serie en met 2S lipo's. Door de snelheid en kracht van de 2S lipo merk ik nu dat mijn achterbanden van de velg af gaan lopen. De auto rijd hier erg onstabiel door. Ik begrijp dat ik dit opnieuw moet gaan lijmen. Ik wil weliswaar de band van de velg afhalen, om alle rotzooi welke er nu inzit eruit te halen. Ik heb op dit forum weleens gelezen, dat mensen de banden in bv een oven stoppen om de banden los te krijgen. Ik heb het idee dat ik de band ook wel rustig los kan trekken van de velg. Heeft iemand een tip of advies voor het (makkelijk) verwijderen van de band van de velg, en welke lijm is te adviseren voor het opnieuw lijmen van de band.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Heeft iemand een tip of advies voor het (makkelijk) verwijderen van de band van de velg, en welke lijm is te adviseren voor het opnieuw lijmen van de band.
yep allemaal,
waar kan ik de goedkoopste revo vxl 1/16 vinden ?
Ik heb een tijdje geleden mijn banden ook van de velgen afgehaald en ze getaped
Kun je uitleggen hoe dat tapen precies werkt?
[URL="Tires: How to tape/ strap tires PT 1 - YouTube[/URL]
dat kun je de volgende keer toch ook wel even zelf opzoeken?
Bedankt voor de link! Had het inderdaad zelf ook op kunnen zoeken, maar je was me al voor!
Wow..Misschien dat ik me nu moet schamen.. maar ik had niet eens door dat ie het over diffs had.. Denk dat ik nog niet wakker genoeg was![]()
Ik heb een probleem ik eb een mini erevo dat is niet jet probleem maar ik blijf die doffs maar kapot doen kan iemand daar bij helpen als iemand zegt rustiger rijden dat wil ik niet horen als dat de enige oplasing is verkoop ik hem