Traxxas 1/16 e-revo Topic!

jahoor is betrouwbaar. Bestel wel bij de DE WAREHOUSE (EU-WAREHOUSE, DUITSLAND). Bij de de warehouse heb je geen last van de douane en inklaringskosten en het is ook nog eens snel binnen.

Ps dit is geen winkelbespreking. De vraag is of het betrouwbaar is meer niet. Zolang je niet extreem goed of slecht over een winkel praat is het allemaal OK.

Ja hoor, Hobbyking is betrouwbaar niks mis mee. Heb er al tientallen bestellingen gedaan, wel eens wat problemen gehad met verzendingen, maar altijd uiteindelijk (maar wel erg erg langzaam) opgelost. Wel aanrader om met paypal te betalen, dat geeft een extra stok achter de deur, ze zijn nml erg gevoelig voor cases met paypal.

Goedkoop, ja best wel, maar let op verzend, douane en invoerkosten !

Ps dit is geen winkelbespreking. De vraag is of het betrouwbaar is meer niet. Zolang je niet extreem goed of slecht over een winkel praat is het allemaal OK.

ja oke dat is beter uitgelegt maar omdat mensen misschien ook slechte ervaringen hebben gaan ze zich hiermee bemoeien enzo. you know how it goes...

maar idd dit is nog geen winkel bespreking maar let wel op!

m.v.g bryan

jahoor is betrouwbaar. Bestel wel bij de DE WAREHOUSE (EU-WAREHOUSE, DUITSLAND). Bij de de warehouse heb je geen last van de douane en inklaringskosten en het is ook nog eens snel binnen.

Ok ik zal is zien bedankt allemaal !!
+ ik snap niet wat je bedoelt warehouse ik vind er geen winkel van rc ?

diff heeft niks te maken met je lipos oid. Denk dat je de spur/pinion bedoeld. Die vertanding moet je misschien aanpassen idd.

Wel zou je je diffs eens open kunnen maken en uitshimmen (staat op google hoe je het moet doen).

Back