Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok zal dus zelf moeten dual servo in mekaar steken want winkel wil dus niet (vraag me niet waarom want denk dat ze het zelf niet weten)
Nu ik heb bijde servo's geplaatst, heb verstelbaar linkje (zie foto 3)
Nu ben ik nog op zoek naar armpje die op de servo komt wat die krijg je er blijkbaar niet bij en vind het niet direct terug op het net.
En misschien nog mensen met raad waar er nog op gelet moet worden zodat je bijde servo's niet stuk helpt![]()
Niet iedere ontvanger, zoals mijn NIET TRAXXAS ontvanger, heeft twee stuurkanaal uitgangen.Bedankt voor de reactie's ,maar wat word bedoeld met y-kabeltje
1ste servo zit in ch1 en 2de zit in ander slotje met ook ch1 onder en ze draaien inderdaad in zelfde richting zoals he moet.
Heb enkel nog armpje voor op servo nodig om het te kunnen uitproberen
Maar alles draaid zoals het zou moeten(denk ik toch)
Niet iedere ontvanger, zoals mijn NIET TRAXXAS ontvanger, heeft twee stuurkanaal uitgangen.
Op dat moment heb je dus een kabel nodig die van 1 stuuruitgang twee uitgangen maakt. Zie het maar als een 'omgekeerde' parallelle kabel voor accu's. Bij de accu's maak je van twee - één en bij servo's maak je van één - twee.
Als je met een traxxas ontvanger rijdt, dan heb je dat inderdaad niet nodig!Dus heb ik in princiepe niet nodig dan?
@NeoGee Leuke tuning onderdelen overigens!!!
Allemaal bij Liquid RC gehaald?