Traxxas 1/16 e-revo Topic!

als je goed kijkt dan staat het er niet op.
waarom zou ik dit anders gaan vragen??
iemand anders die weet welk nr het stukje heeft dat op de servo wordt gezet?

Had van de week een discussie over het nut van het plaatsen van een 2e stuurservo? Op mijn Revo 3.3 zitten we twee, snap ik ook wel omdat er zoveel krachten op de wielen komen te staan. Maar bij mijn 1/16 heb ik niet het idee dat het nodig is.
Maar mijn gesprekspartner dacht (of denkt) dat er een 'evenwichtiger' stuurgedrag uit naar voren komt. Kan ik me niet voorstellen, maar misschien zie ik het verkeerd?

Had van de week een discussie over het nut van het plaatsen van een 2e stuurservo? Op mijn Revo 3.3 zitten we twee, snap ik ook wel omdat er zoveel krachten op de wielen komen te staan. Maar bij mijn 1/16 heb ik niet het idee dat het nodig is.
Maar mijn gesprekspartner dacht (of denkt) dat er een 'evenwichtiger' stuurgedrag uit naar voren komt. Kan ik me niet voorstellen, maar misschien zie ik het verkeerd?

Denk niet dat je daarin ongelijk hebt, 1 servo is meer dan genoeg in originele staat .Maar met alu stuurarmen en "alu centraal stuur dingie" en vooral die pro-line bead loc wielen die allemaal zwaarder zijn dan het origineel.En met 1 gaat het nog steed maar lijkt het wel moeilijker te hebben daarmee opteerde ik voor 2.Is nog wachten tot armpje binnen is voor ik kan uittesten en zien als het daadwerkelijk beter gaat

En met 1 gaat het nog steed maar lijkt het wel moeilijker te hebben daarmee opteerde ik voor 2.Is nog wachten tot armpje binnen is voor ik kan uittesten en zien als het daadwerkelijk beter gaat
Ik had geen armpje besteld maar er zelf een gemaakt.
Net als die van NeoGee! Zie het derde plaatje in zijn bericht van 26-01-2010 om 23:38 uur.
Dan kan je een van de twee instellen. Anders is de kans groot je servo's elkaar iets tegenwerken en blijven ze steeds brommen. Dat had ik in het begin bij mijn 'grote revo'. Overigens is dat slecht voor je servo's en kost ook extra stroom.

Als je een van de twee in kan stellen gebeurt dat dus niet. Overigens wel eerst je zender op neutraal trimmen voordat je alles monteerd!!

Mbt 2 stuur servo's, ik zou liever voor 1 goede gaan.

Ik ook maar het waterdicht zijn is wel belangrijk vind ik en dit maak de keuze veel kleiner.

Nog vraagje over dat "dyen" welk product gebruik je dan juist?Kan iemand me hier een merkje noemen ofzo?Ben niet echt bekend met het kleren kleuren enzo:rolleyes:

Wat voor een bereik halen jullie met die e-revo en stock 27Mhz zender? Bij mij houdt het namelijk na 50 meter op en begint de auto raar te doen. Volgens mij is dat niet normaal.

En nog een vraag: is zo'n zender geschikt om er oplaadbare batterijen in te doen? Wordt de spanning dan niet te laag?

Back