Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ ruudxd, ja dat kan. Houd gewoon de temps even goed in de gaten!
@ sequence, je zou ook weer een goed kope VXL ESC kunnen scoren. Dan blijft de auto waterproof als dat iets is wat je belangrijk vind.
@ Secuence ;
Heb je daar veel voor moeten aanpassen voor de motor/esc in te krijgen ?
Heb daarnet eens even de waterproof van de revo getest en idd hij is volledig waterdichtDat zal hij met de mamba niet meer zijn..
Dat is inderdaad een TenBol mount. Ziet er leuk uit, maar is wel heel erg overpowered als je 100% gaat gebruiken, zal de aandrijving niet grappig vinden.
Heb liggen denken mijn Mamba Max eens op de MERV te plakken maar volgens mij heeft mijn Mambe andere motor kabels (dikker).
@Q Racing: ja, ik was gewaarschuwd...Maar als de verkoper zegt dat 't past, dan mag ik daar toch van uit gaan? Duurt gewoon wat langer, maar komt uiteindelijk wel goed.
@Olli: Koop voor een paar tientjes een rc-thermometer; klein en werkt perfect. Hoef je niks te gokken!
@Sequence: De hobby heet model'bouw', de winkelier kan natuurlijk lastig inschatten hoe en op welke ondergrond je gaat rijden. Altijd vragen of je set-up safe is of jezelf een beetje inlezen in de materie. Ik heb zelf veel info uit dit draadje kunnen halen ondanks dat ik nu een jaartje of 10 deze hobby heb.
Als de winkelier heeft gezegd dat het geen probleem is, lijkt garantie me geen probleem. Sinds de komst van lipo, lilo en life accu's zijn de laad- en ontlaadstromen heel anders (lees: vele malen hoger) dan pakweg 5 jaar geleden. Een motor fik je niet zo maar af. Uit ervaring: eerst fikt de regelaar, dan de lipo en met extra pech als laatste de motor...:-(
Overigens mag de de Graupner lipo max. op 2C worden geladen. In ieder geval goed om te horen dat de lipo nog heel is!
Ik heb zelf de beste ervaringen met de volgende regelaars: Hacker, Schulze & Kontronik. Niet de goedkoopste, maar daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Groet, Ronald