Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Damn bijna $18 voor die VXS12B02 ...

Je hebt zeker even gegoogled ;) Dan staat liquid bovenaan!
Liquid is wat betreft 1/16 goodies ZEKER niet altijd de beste keus met z'n stoere "No Bull Worldwide shipping"
Met veel after market artikelen maken ze er met de prijs namelijk gewoon een potje van ! En laat dit er nou net een zijn!

even snuffelen op de bay met zoekterm 1/16 steering arm en je vindt m met shipping voor rond de 12 buck.

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Nard: wederom meesterlijk filmpje! :D En nogmaals 100 punten! spijtig van het slechte geluid :confused: Geen idee waarom dat nu zo slecht is... :(

Maar goed!! Ik heb de filmpjes al aan een vriend laten zien en die is nu ook stevig geprikkeld om zo'n apparaat aan te schaffen! :D Altijd goed om zieltjes te winnen! ;)

Muchas gracias mon amigo!

Geluid ben ik nu mee bezig .. zag dat er een of andere QDesign filter aan stond. Ben nu aan het renderen met ''uncompressed'' geluid, hopelijk is dat beter.

Als die ook een MERV zou kopen zou dat fantastisch zijn. Kunnen we wel een klein baantje uitzetten daar en lekker racen.

ps. mijn RC8Te filmpje staat ook online :D

Voor mij is het ook bijna 3 kwartier rijden om op het baantje te komen maar voor een hele middag plezier is het wle te doen... ;)

Het baantje ligt ergens achteraf in America, wat vlak naast Horst ligt. A73 afrijden en dan kom je vanzelf na Venlo de borden al tegen!

Mocht je het adres weten, dan stuur ik je wel een PBtje1 :cool:

Hopelijk met beter geluid:

Adres : Nieuwe Peeldijk 59 , 5966NB America

By the way Nardos, de reden waarom ik niet zo rap was komt misschien door een 31t pinion die er in zat?
Die dus stock in de Slash vxl zit.... :confused:

Een grotere pinion = meer snelheid mits de LiPo het sap kan regelen.

Maar standaard is een 28T pinion, maar jij had dus een 31T pinion?? Heb je inmiddels de 23T geinstaleerd?

Probleempje met de vertraging ook al gevonden of nog niet?

Yep standaard de 31t erin zitten maar ondertussen de 23t geinstalleerd! Maar wat een gepriel is dat zeg!! 8O
Ben indertussen ook bezig met de slippert maar dat is helemaal erg!
Probleem met de vertraging.... Ik heb echt geen flauw idee!!

edit: wat vond je trouwens van "mijn" filmpje?

Laatst bewerkt:
Ik zou hem eens binden met je huidige zender. Anders eens je Rustler ontvangen / zender in de MERV zetten, kijken of dat beter is.

Jou filmpje was Badass! Maar wel lijp om te zien hoe dat er daar allemaal aan toe gaat, hebben we hier eigenlijk geen idee van.

Yep standaard de 31t erin zitten maar ondertussen de 23t geinstalleerd! Maar wat een gepriel is dat zeg!! 8O
Ben indertussen ook bezig met de slippert maar dat is helemaal erg!

Dan wens ik je buitengewoon veel plezier tijdens het vervangen van je bulkheads. En aan het bijvullen van je diffs zou ik dan maar helemaal niet beginnen !:):)

Even de gouden tip vwb het verwisselen van je front bulkhead.

VERGEET NIET DE STEERING ARM MOUNT TE PLAATSEN !!!!

voordat je de boel weer in elkaar zet.....
Deze blunder is mij al twee keer overkomen. Dan heb je de dus de hele zaak in elkaar en kan je vervolgens helemaal opnieuw beginnen.

Jammerrrrr

Ahh daar wil ik hem anders nog wel even bij helpen zou het nodig zijn ;)

Maar inderdaad, de MERV moet in een heel nauwkeurige volgorde in elkaar worden gezet, dat is me ook al enkele keren opgevallen bij het checken van de rear diffs.

Jou filmpje was Badass! Maar wel lijp om te zien hoe dat er daar allemaal aan toe gaat, hebben we hier eigenlijk geen idee van.

De meesten "burgers" hebben idd geen flauw idee wat er allemaal gebeurt! Zo is de militair die afgelopen zaterdag gesneuveld is ook nog een bekende van mij...

Dan wens ik je buitengewoon veel plezier tijdens het vervangen van je bulkheads. En aan het bijvullen van je diffs zou ik dan maar helemaal niet beginnen !:):)

Even de gouden tip vwb het verwisselen van je front bulkhead.

VERGEET NIET DE STEERING ARM MOUNT TE PLAATSEN !!!!

Zie onderstaande bericht ;)

Ahh daar wil ik hem anders nog wel even bij helpen zou het nodig zijn ;)

Maar inderdaad, de MERV moet in een heel nauwkeurige volgorde in elkaar worden gezet, dat is me ook al enkele keren opgevallen bij het checken van de rear diffs.

Ik zou dat zeeeeeeeeeeer op prijs stellen Nard! :cool:

Back