Traxxas 1/16 e-revo Topic!

@ dikkehond, proline heeft verschillende 1/10 bandjes : 1:10 Buggy Tires Race. Ze zijn 2.2'' in diameter (de velg dan he), deze moeten volgens mij ook passen.

@ FireFrenzy, je moet gewoon even de config.txt aanpassen. Gewoon als laatste regel toevoegen ''getahotchickwithasenseofhumorwholikesrccarsandisextremelyhorny/asap''. Als het goed is komt de TNT dan binnen 3 werkdagen met enkele exemplaren aan je deur waar je uit kunt kiezen. Laat maar even weten hoe ze bevalt als je ze hebt.

ps. heb het gevoel alsof ik met mijn MT niets toevoeg, is ook niet .... het is maar dat het moet voor school/MU :(

Buggies hebben voor smallere banden dan achter, daarom alleen naar de achterband kijken (sorry, dacht dat ik het er neer had gezet).

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Nouja de mijne gaat over hoe het werk nu staat in het werk om brandstoffen uit zonlicht te maken... Niet echt nutteloos met de olie problemen en zo :P CO2 en water omzetten in methanol of waterstof kan je toch leuk een autotje op laten rijden en dan is het nog groen ook...

Dat gezegd hebbende:P "we need more videos of mini revo's doing weird shit" in een loze attempt to get back on topic;)

Hier in Swolgen zijn we met carnaval ''bokken'' :D. Maar respect dat je nog aan het leren bent, je wordt er nooit dommer van.

Resultaat van je BT : oldies; adjust or die !! :D

Mijn MT gaat over waarom niet meer mensen online boodschappen doen en hoe staddistributie kan helpen kosten te drukken. Wellicht open ik hier nog een topic om wat input te krijgen van mensen.

Zondag ga ik wrs weer rijden en dan gaat de MERV uiteraard mee!

Hier in Swolgen zijn we met carnaval ''bokken'' :D.
Zondag ga ik wrs weer rijden en dan gaat de MERV uiteraard mee!

Hier in mijn Hometown heten we de "germes" uit het Germeland!

Spijtig dat ik zondag er niet bij kan zijn... Heel heeeel misschien zondagavond? Maar dat laat ik nog wel ffkes weten!

Zow, komt de TNT ff een stel pakketjes binnen brengen! Veertjes, bulkheads, steering en push rods, diff oils, baja kapje, lipo zakje....

We hebben iig genoeg te knutselen Nard! ;) Nu nog wachtten op de steel hollow balls en de alu steering arm!

ik weet echt niet hoe die dudes het voor elkaar krijgen ik heb ooit op zondag dingen besteld en ik had het donderdag binnen en dat was during the christmas rush vorig jaar...

Idem hier. En dan krijg je hier in NL zo vaak smoesjes dat het allemaal wat langer duurt omdat het zo druk is, faggots :D

Back