Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja da's een goeie, volgens mij zijn er niet zoveel in de buurt waar
je dan met de 1/16 wedstrijdjes kunt rijden of heb ik het mis?
ik heb op vele fora's gekeken en uiteraard ook veel gelezen over lipo's
maar wat is volgens jullie de meest geschikte lipo's voor de 1/16 revo.
plaats er b.v. een link van de lipo erbij en vertel waarom je deze zo geweldig vind.
welke lader is het meest geschikt voor lipo's
zelf kom ik er maar niet uit omdat er zoveel maten en verschillen zijn.
dus graag julie wijsheid.
LRP 1800 NiMh
Dit zijn dus geen lipo's wat jij gebruikt?
als dit geen lipo's zijn waar heb jij ze dan besteld want de 1800 Nimh vind ik n.l. niet!
Rij zelf met de Lipo's als de orginele powerpacks en haal gemiddeld 23-30 min rijtijd,twee powerpacks in paralel en enkele lipo.
De laatijd bedraagt gemiddeld 49 min.Dus misschien eens kijken naar een goede lader ..
uhh 2 zippy's:???: ,![]()
Ha Q,
thx!
ik vind rijtijd wel belangrijk. 2 zippies totaal 4400 mah leek me wel wat, tevens redelijk goedkoop.
Met welke lipos rijd jij?
(PS ik heb een goede lader...denk ik...(Imax b6)
de Zippy flightmax 2200 Mah 2S 20C
HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 2200mAh 2S1P 20C $12.79![]()
Haha, lol, dat ziet er erg bekend uit, nu maar hopen dat ze een beetje snel leveren
Het 1/16 slash draadje is een beetje rustig. Ik heb feitelijk al tussen de regels door twee keer de opmerking gekregen dat de info die ik zoek of geef ergens anders in het draadje te vinden zijn. Maar ik vind het ook wel eens leuk om gewoon eens ff lekker te bomen over de dingen die mij bezig houden (een slash 1/16 bijvoorbeeld...)
Nu ik het er toch over heb...zijn er mensen die zich een beetje met de tuning van de wegligging hebben beziggehouden bijvoorbeeld...(camber, toe, diffs, tuningparts, etcc...)
ik zit me al een poosje af te vragen wat het optionele tussendiff doet. Zou het een oplossing zijn voor het uitbreken? De slash is een beetje tail happy, on-throttle flink overstuur