Traxxas 1/16 Slash Topic

krijg je die gloed aan de voorkant door de blauwe led?
een ding begrijp ik niet: waarom willen mensen knipperende lichtjes dat ziet er toch niet uit! lekker in het donker rijden met flikkerende lichtjes:confused:

@Nard,jep is een standaard setje.

@Superkoe, hoeft niet hé ,kan knipperen.En smaken verschillen.;)

zal vanavond een klein (in)bouw verslagje maken :cool:

goedeavond, ff een vraagje van een "slash-loos" iemand, ja er zijn nog steeds mensen zonder slash ;-)
maar als `t goed is duurt dat niet lang meer voor mij..

wat zijn volgens jullie de zwakste punten van de 1:16 slash vxl
op mijn verlanglijstje staat nu:
#7008 1/16 slash vxl
#3063 serie Y-kabel
#2925 powercell
#3061 laadkabel
----------------

wat is `t handigst om meteen bij te bestellen,
prijs en art. nr ? off linkje ;-)

groet franz

Alles ingebouwd en draden zo goed als weggewerkt, de standaard stekker vervangen voor een servo stekker en een servo verlengkabel gebruikt om iets makkelijker de stekker los te halen als de kap eraf gaat.

Morgen tegen de avond eens in het donker rijden en kijken wat dan het effekt is .:cool:

DSC08463.jpg

Laatst bewerkt:
Alles ingebouwd en draden zo goed als weggewerkt, de standaard stekker vervangen voor een servo stekker en een servo verlengkabel gebruikt om iets makkelijker de stekker los te halen als de kap eraf gaat.

Morgen tegen de avond eens in het donker rijden en kijken wat dan het effekt is .:cool:

DSC08463.jpg

Cool:mrgreen: Ga toch eens kijken of dit iets is voor mijn PE. Is het een beetje "hufterproof"??

Hufterproof? ik kan alleen maar zeggen van het setje zelf, heb vandaag nog geen tijd gevonden om ff te rijden met de verlichting.Denk dat de control unit redelijk stevig is , zwakke punt blijft de draadjes en de soldering aan de LED's ,het is zaak om deze goed vast te maken, zodat ze niet los gaan en trillen en zo misschien af breken van de pootjes van de LED's.
Ben nog even aan het kijken na een multi stekker/contra stekker verbinding en zo de control unit in 1 van de batterij compartimenten te monteren.
:cool:

misschien zo even rijden in de tuin.............

Laatst bewerkt:
Waar worden er wedstrijden vereden met de slash/revo VXL. Ik weet dat ik indoor in Haarlem kan rijden, maar ik zoek naar een mogelijkheid om een wedstrijd mee te kunnen rijden. Wie weet waar dat gebeurt?

Laatst bewerkt:
Back