Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat zegt Mmirage nou boven je murky123 ?
hallo
ik heb een traxxas slash 1:16 brushless gekocht
maar nu heb ik heb een vraagje over de accu s die standaard bij de 1:16 slash brushless wordt geleverd ivm het opladen ervan,
weet iemand hoeveel mah zo n accu is??!!!
ik heb een snelladertje die 500 of 1000 mah kan laden namelijk,
ik heb op de sites van traxxas gekeken en t internet maar ik kon niks vinden vandaar deze vraag,
Geen wonderen, maar eerder "rampen" !
Direct wegflikkeren dat ding Nico...
Zelfs op de foto is te zien dat hij niet 100% passend om de motor valt en dan gaat ie warmte tegenhouden of zelfs helemaal isoleren.
Paar euro er tegenaan en de Align heatsink K10175A bestellen.
Is eigenlijk gemaakt voor heli's, maar past PERFECT om de Velineon 380.
Staan er genoeg op de bay of even goochelen voor webshop.
Wil je uberkoeling dan bestel je er twee om naast elkaar te monteren. Als je er dan ook nog koelpasta uit de computerwinkel (DUN LAAGJE!!!!) tussen smeert kun je helemaal los in de Sahara, Kalahari, etc etc
Nu ik erover nadenk heb je echt gelijk. Meteen weggegooid dat ding. Ik wil echter nog wel een heatsink voor de Velineon 380. Ff op ebay gekeken maar kon niks vinden. Heeft iemand dan nog suggesties welke heatsinks 'de beste' zijn?
mvg,
Robert
Ik vraag me af waarom de meeste een revo 1/16 aanschaffen ipv een slash 1/16?
Ik wil een slash aanschaffen, voor gewoon op een 1/10 baan en in de tuin.
Is de rijhoogte van de slash nu praktisch gezien zo weinig dat hij vaak vast staat?
Als het even kan een paar gebruikers ervaringen.
Gr Jan.
De slash en de revo zijn qua rijden compleet andere auto's (de slash 1/16 is meer mijn ding omdat de lengte/ breedte verhouding bij de slash naar mijn smaak beter/ leuker is...). De slash 1/10 en de 1/16 geven beide dat 'real car like' rij ervaring, een 1/16 laat zich ook, oa door zijn power zich nergens door stoppen (geen problemen met rijhoogte), de 1/16's zijn wel lastiger om mee te rijden, geen ervaring of wil je daar geen tijd in investeren kies dan voor de revo. Slash 1/16 op een circuit, dan moet er wel wat gebeuren om behalve recht uit ook hard door de bochten te kunnen, eigelijk de slash voor offroad gebruiken en een echte 'onroad' voor onroad/ circuit... Maar de 1/16 slash vind ik zo leuk dat ik ook met een slash op een circuit rij (alleen verlagen is niet voldoende, staat garant voor frustatie, een fixe verbouwing anders rijden de M03's je nog van de baan!). Pluspunten 1/16's, net zoals veel traxxas spul, flink snel zo uit de doos, er valt genoeg te tunen (het kan altijd harder...) en in verhouding niet te slopen/ (tuning-)onderdelen makkelijk te krijgen.
Ha Jan,
Ik dacht dat je met je 1/16 slash het onroad circuit op wilde, het offroad circuit op met zo'n kleintje, dat gaat prima.
Het nadeel van de 1/16's, er rijden er relatief niet veel op de (offroad) banen, binnen klasses val je een beetje buiten de boot, er bestaat niet echt een competitie voor. Wil je meer wedstrijdjes rijden dan is de slash 1/10 4x4 denk ik een slimmere keus. Maar ik hou het bij de 1/16...