Nard Cox
Forum veteraan
CorrectNard bedoelde denk ik dat ze opgehangen zijn in plastic. De plastic Bulkheads van de 1/16 Traxxas auto's zijn ronduit slecht. Vroeg of laat krijg je problemen met je achterdiff en moet je shimmen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
CorrectNard bedoelde denk ik dat ze opgehangen zijn in plastic. De plastic Bulkheads van de 1/16 Traxxas auto's zijn ronduit slecht. Vroeg of laat krijg je problemen met je achterdiff en moet je shimmen.
Kan iemand misschien vertellen wat de wiel basis is van een Summit VXL? Ik heb namelijk een kap gekocht op ebay maar of het past blijft nog een gokje of het gaat passen op mijn 1:16 truck.![]()
Iedere fabrikant heeft heeft blijkbaar een eigen opvatting van 1:16
Dit is exact de reden waarom ik hier zolang ben weggebleven (via google op dit topic terecht gekomen), "ze" kunnen niet meer deftig schrijven en posten de ene na de andere domme opmerking/vraag... Triest maar de waarheidAls jij dit iemand de grond in boren noemt...??
Dat is gewoon iemand de waarheid zeggen hoe ik erover denk.
Sinds een paar weken begin ik een beetje klaar met het forum.
Door de met respect zeg ik dit,minderjarigen wordt het gewoon een zooitje op dit forum.
En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
En nu zal ik wel op mijn vinger getikt worden maar dat geeft niet.
Ik vind dat iemand er wat van moet zeggen voor dit een speeltuin wordt.
Hmm, net het hele topic even doorgelezen. Heb op het punt gestaan om er eentje aan te schaffen in de veronderstelling dat dit echt een Summit was in schaal 1/16. Echter door het ontbreken van de lockable diffs en de high/low gearing is dit eigenlijk maar een gewoon auto'tje zoals dertien in een dozijn. Jammer en een gemiste kans van Traxxas. Het zou m'n eerste auto van dit merk geweest zijn, misschien dan toch maar eens kijken naar een 2dehands (echte) Summit...
Wil je lockers, krijg je lockers! Ik las op ik geloof RCgroups dat iemand met Traxxas heeft gebeld over lockers en dat Traxxas zei dat ze bezig zijn met optionele lockers!![]()
Kan ik die quote op een petje krijgen? :lol:ik kan er mee door tot ik de boel sloop.