Traxxas 1/16 Summit Topic

Kan iemand misschien vertellen wat de wiel basis is van een Summit VXL? Ik heb namelijk een kap gekocht op ebay maar of het past blijft nog een gokje of het gaat passen op mijn 1:16 truck. ;)

Kan iemand misschien vertellen wat de wiel basis is van een Summit VXL? Ik heb namelijk een kap gekocht op ebay maar of het past blijft nog een gokje of het gaat passen op mijn 1:16 truck. ;)

Moet je inderdaad altijd doen: eerst kopen en dan pas denken! Daar draait het te koop forum prima op ;)

Dat ding is inderdaad aanzienlijk groter. Iedere fabrikant heeft heeft blijkbaar een eigen opvatting van 1:16 ;) Maar gelukkig lijkt op die foto de kap behoorlijk klein voor zijn eigen chassis, dus misschien past et alsnog.

En als ik zo de Nederlandse prijzen eens zie, denk ik dat ik geen moeite ga hebben om ervoor te krijgen wat ik ervoor betaald heb. Dus past et niet, geen nood, ik kom er wel weer vanaf. :p

En voor 1:16 kappen valt er weinig te denken. ;) Volgens mij houd het bij een kap of 4 wel op met et assortiment in deze schaal.

Zelfs mijn 5 deurs frontera SUV is zo lang niet als die traxxis slee. ;)
Scheelt een meter geloof ik. Krijg em dan nog maar es in een parkeervak. :lol:

Hmm, net het hele topic even doorgelezen. Heb op het punt gestaan om er eentje aan te schaffen in de veronderstelling dat dit echt een Summit was in schaal 1/16. Echter door het ontbreken van de lockable diffs en de high/low gearing is dit eigenlijk maar een gewoon auto'tje zoals dertien in een dozijn. Jammer en een gemiste kans van Traxxas. Het zou m'n eerste auto van dit merk geweest zijn, misschien dan toch maar eens kijken naar een 2dehands (echte) Summit...

Bovendien lijkt het erop dat niemand eigenlijk tevreden is over z'n Summit 1/16...

Toch ook even off-topic (ik kan het niet laten):
Als jij dit iemand de grond in boren noemt...??
Dat is gewoon iemand de waarheid zeggen hoe ik erover denk.
Sinds een paar weken begin ik een beetje klaar met het forum.
Door de met respect zeg ik dit,minderjarigen wordt het gewoon een zooitje op dit forum.
En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
En nu zal ik wel op mijn vinger getikt worden maar dat geeft niet.
Ik vind dat iemand er wat van moet zeggen voor dit een speeltuin wordt.
Dit is exact de reden waarom ik hier zolang ben weggebleven (via google op dit topic terecht gekomen), "ze" kunnen niet meer deftig schrijven en posten de ene na de andere domme opmerking/vraag... Triest maar de waarheid :(
Helaas hebben meerdere fora hier last van.

Is er nog iemand hier die geinteresseerd is in een splinternieuwe ongebruikte blauwe kap met rolkooi en stickervel voor 22,50 euro? Ik heb er nog een over. ;)

Hmm, net het hele topic even doorgelezen. Heb op het punt gestaan om er eentje aan te schaffen in de veronderstelling dat dit echt een Summit was in schaal 1/16. Echter door het ontbreken van de lockable diffs en de high/low gearing is dit eigenlijk maar een gewoon auto'tje zoals dertien in een dozijn. Jammer en een gemiste kans van Traxxas. Het zou m'n eerste auto van dit merk geweest zijn, misschien dan toch maar eens kijken naar een 2dehands (echte) Summit...

Wil je lockers, krijg je lockers! Ik las op ik geloof RCgroups dat iemand met Traxxas heeft gebeld over lockers en dat Traxxas zei dat ze bezig zijn met optionele lockers!:D

Gisteren ben ik even bij 2brothers geweest met mijn diff. Het bleken gewoon wat slijtende tandjes te zijn en ik kan er mee door tot ik de boel sloop.:D

Ik heb vandaag voor het eerst gejumpt en... Het was gaaf! Er kwam ook nog een meisje langs, met haar kleine broertje, die waren nogal onder de indruk. Ik heb natuurlijk ook nog wat uitleg gegeven over de hobby.:D

heeft iemand ervaring of een 3s lipo te besturen valt met een 1/16 summit? of adviseren jullie maar een 2s te nemen

Back