Traxxas Rally 1/8 Filmpje. :)

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke thread dit!
Ik heb hier naast de brushless ook nog een brushed e-revo staan.
Als ik daar nou eens een dewalt motor in mik en deze conversie na-aap (met alle eer aan Klamath natuurlijk)?
Hmz..

Heb je veel kosten moeten maken, Klamath, of viel het wel mee?

Kosten zijn vrij laag als je al een Revo hebt staan. moet er alleen wel bij zeggen dat je de Slayer Pro armen moet hebben (die zijn ruim een cm langer dan die van de slayer.)
Die heb ik al gekocht, maar nog niet binnen.

Wat je nodig hebt tov de Revo is dus de draagarmen, pushrods en toe links. O ja, en de aandrijfassen.
Thats it, erg simpele ombouw dus. Het moeilijktse zal zijn eht vinden van een passende kap. Met de Slayer pro armen zou de kap van de Kyosho GT2 perfect moeten passen. dit heb ik alleen nog neit kunnen proberen.
(de kap die ik nu heb is een vrij oude Protech (geloof ik) kap. van zo'n 1/8 rallygame auto.
Kosten als je al een Revo hebt zal ergens bij de 40 euro liggen aan onderdelen. (+ de kap en de wielen dan nog) :) aardig cheap dus. :D

Moet nog even wachten op.. of beter weer of de badmuts/hoes voor om het chassis. wil m'n MMM niet riskeren door in de zoute bagger op straat te gaan rijden. (ondanks dat m'n regelaar dan bewerkt is met plastic spray.)

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
totaal niet mijn ding zo een grote lompe wagen ! maar wel heel erg origineel.
ik denk dat het niet bij de bokkenrijder zal blijven die dit zal nadoen.

ik zie ze al staan met 5 naast elkaar op een oud kart-circuit.
-
hoe zeiden ze dit nu weer vroeger op school??

:2gunfire:een dikke pluim en een bank vooruit?

succes verder met je leuke project.

post eens een goede foto van op zij met kap erop ... ben benieuwd hoe dat staat .....:confused::cool:

In de eerste post zit een foto van de zijkent. :) wielen staan nu nog een eind binnen de kap. (wacht nog op de slayer pro armen, die zijn breder. dan zou dat ook opgelost zijn. )
Ga dinsdag iig even kijken of ik een MMM setje kan regelen. en morgen even kijken of ik de shocks kan fixen. (achterkant moet nog begrenst worden. ) even kijken of ik nog wat pistons van de GTR shocks heb liggen. die kan ik wel mooi om de as schuiven om de shocks te beperken in lengte.

Als het goed is kan ik donderdag een ritje maken ermee. dan kan ik in een parkeergarage rijden (en zal die redelijk leeg moeten zijn. )
Filmpje zal dan ook volgen. :mrgreen:

Ben echt heel benieuwt hoe dit gaat rijden.

jah, in de eerste post staat een e-revo met andere banden, maar ik wil wel eens een goede foto zien van het projekt nu met de rally kap ;)
:cool:

yah binnenkort rijden we allemaal met een E=revo rally wagen :D
zou dus leuk kunnen worden hehe want ik ga dit zekers ook wel proberen.

Mss brengt dit traxxas wel op een ideetje hehe

indd
ombouwkitje voor de e-revo zou het ineens veel makkelijker maken.

yah binnenkort rijden we allemaal met een E=revo rally wagen :D
zou dus leuk kunnen worden hehe want ik ga dit zekers ook wel proberen.

Mss brengt dit traxxas wel op een ideetje hehe

Gisteren heeft de postbode een leuk briefje voor mij gebracht. de toe links en draagarmen van de Slayer pro! :mrgreen:
wielen passen nu mooi in de kap! :D

DSC01758.jpg

DSC01759.jpg

DSC01760.jpg

Nu nog wachten op de p3 rockers, om de wegligging te gaan tunen. en van de week ven een testrit maken in de parkeergarage. :)

Mooi, hoor.
De breedte klopt nu helemaal, ziet er vet uit.
De kap is ook in orde, en volgens mij bestaan er nog wel andere, gewoon de maten opnemen en wat huiswerk doen achter je pc.
Als ik em zo zie denk ik steeds aan een corvette (de achterkant lijkt er een beetje op), die zou er ook leuk op passen volgens mij!

tis idd goed gelukt

maar op een 1 of andere manier vindt ik de kap misstaan, weet niet of het de verhouding is van de zij ramen onderling of dat het nu lijkt dat het dak niet in verhouding is :confused:

maar leuk gedaan zo , btw de neus vind ik wel strak:cool:

Laatst bewerkt:
Heb met dit weer nog niet gereden. (heel even in de straat, met 0 grip. :P )
als je teveel gas geeft is er geen houden aan, dus volgens mij klopt de vertanding zo al wel aardig. Ben nog aan het wachten op de P3 rockers, vering is namelijk nog iets aan de zachte kant. maar het eind is definitief in zicht. :D

BS! een project is nooit klaar, het word saai, is goed genoeg of er komt op een van de hondered andere marnieren een eind aan maar iets is nooit KLAAR... je kan altijd nog titanium turnbuckles of ceramic bearings ofzo toevoegen...

Zou niets toevoegen, en als het niets toevoegd zou het projectje er niet op vooruitgaan.
Iik morgen naar amerika. :) kan deze wagen helaas niet meenemen. (te groot. :( ) anders had ik daar wel kunnen rijden. is blijkbaar 20 graden in Arizona! )
Maargoed, eens kijken of ik de tijd kan vinden om een hobby winkel op te zoeken. :) zou wel cool zijn als ik daar nog iets leuks op kan scharrellen voor deze wagen.

Back