Traxxas Rally 1/8 Filmpje. :)

mailtje terug van Traxxas:

Hello Tim,

I do not know what will be coming out in the future. Our Engineering department does not release information on what they are planning next. Just keep an eye out on Traxxas - The Fastest Name in Radio Control | traxxas.com since that is where our new product information shows up first!
Thank you for taking the time to sit down and write an e-mail to us about this. We certainly appreciate your effort and ideas! I will pass your e-mail on to our Product Development team for review in their next meeting! We are always happy to receive correspondence from TRAXXAS owners. This input helps us to continually improve our products and services.

Best regards,
Traxxas Customer Service

Vind het toch wel een nette mail. :) 't zal me erg benieuwen of ze er iets aan hebben.
Zou het iig erg mooi vinden als die inderdaad geproduceerd gaat worden. een on-road auto met de durabillity van de Revo. En als ze hem uit brengen, zou je ook makkelijker aan een passende body kunnen komen. ofwel, kan ik hem ook eens uitlaten in een skatepart oid. :P

Kan zelf in ieder geval niet wachten tot het weer mooi weer is buiten. ben de winter nu toch al wel weer zat.

idd, vooral gezien ze echt alle onderdelen zelf al hebben. behalve de kap en wielen dan.
Heel veel hop-ups van de Revo en Slayer pro zouden ook gewoon 1:1 passen.
Zou in ieder geval wel erg cool zijn. Een van de weinige Rally auto's die je dan ook inderdaad zonder problemen over een 1/8 off-road baan kunt jagen. :mrgreen:
Ik hoop dat ze hem gaan maken. (en hoop dat ze dan nog even aan me denken en me een body sturen. :P maargoed, da's wishfull thinking. :lol: )

Hoop in ieder geval dat nog meer mensen eentje gaan bouwen. :) dan is die van mij niet zo alleen meer. ^.^

Oh jawel hoor, heb vandaag de resterende onderdelen binnen gekregen. Binnenkort eventjes in elkaar draaien en dan nog een MMM combo erin! :cool:

Pas maar op voor de concurrentie! :razz:

Hoi Klamath

Waar rij je altijd met je auto´s.
Kom namelijk ook uit w,haar en rij op de kunstgrasbaan van de HMV.
grt Skippie

Hoi Klamath

Waar rij je altijd met je auto´s.
Kom namelijk ook uit w,haar en rij op de kunstgrasbaan van de HMV.
grt Skippie

Rijdt je ook met electro auto's?
Rijden zelf wel vaker op de baan in Almelo. en af en toe bij een zandafgraving in de buurt. :)

ik Heb een horrman ht2 en een 1/8 nitro.
ben al een paar keer wezen kijken in almelo maar elke keer was er niemand.

Die zou alleen niet passen. de kappen voor de Kyosho GT2 zouden wel perfect moeten passen. idd erg prijzig. (imo te prijzig om de gok te nemen en er een via het internet te bestellen.)
Voor de GT2 zijn er in ieder geval een DBR9, een Corvette en een A4 LeMans body. niet heel erg rally.. maar wel gaaf. :) )

Ja.. als de body 100% zeker past, wil ik wel zo'n Corvette er op zetten bijv.
Mja, om over het internet te kopen en dan het risico lopen dat die niet past ga ik gewoon niet aan beginnen. is't gewoon te duur voor.

eff eenvraagje tussendoor,

hoe bevallen je wielen, en zijn ze geschikt voor speedruns?
ik kan ze nemelijk makkelijk krijgen die dingen.
wat heb jij er voor betaald?

thx

steve

Back