Dat zal best ja. Vind het alleen jammer van de XO-1 dat die niet de 'durability' van de Revo heeft. en dat die zodanig laag staat dat je weer erg beperkt bent in de plaatsen waar je kunt rijden. Met de Corvette kap er op heb ik 1,5~2cm bodemspeling. (ok, heb hem iets aan de hoge kant staan voor eht echt mooie,.. maar daarvoor rijdt die wel erg mooi zo.)
Maar met klinker wegen etc heeft die iig helemaal geen problemen.
Wat ik zelf erg leuk vind is het hoge gewicht van 't beesje op 6s. het rolt en vecht voor grip in een bocht net als een echte auto. (vind de 1/10 touringcars in dat opzicht best lelijk. 't rijbeeld is te onnatuurlijk voor mijn smaak. hoewel die dingen wel een stuk sneller de bocht om gaan uiteraard.

)
Hey Klamath,
Vraagje: Zou je een opsomming kunnen doen van de gebruikte onderdelen zoals velgjes, bandjes, kap, draagarmen en eventueel extra spul?
Eventueel met een kleine beschrijving van hoe te werk te gaan?
Ik heb twee e-revo's staan, eentje is een erbe en eentje was brushed en is omgebouwd naar truck, maar die verveelt nu.
Ik wil me nu eens wagen aan een conversion naar rally en heb net je topic doorgelezen (mooie kar geworden trouwens) en nu heb ik er extra veel zin in
Sure,. zal even kijken of ik een lijstje met onderdeel nummers kan maken.

als je al een standaard E-Revo hebt, is het iig vrij simpel. (de hele ombouw is vrij simpel eigenlijk.)
-Slayer pro draagarmen rondom. (dat pro deel is belangrijk, ivm de grote spoorbreedte.)
-Slayer Pushrods (die van de normale en de pro zijn hetzelfde)
-Slayer Pro toe-links
-Slayer aandrijfassen
-Kyosho GT2 body (icm de slayer pro draagarmen kom je dan perfect uit qua wielbasis en spoorbreedte. nadeel is dat de kapjes wat prijzig zijn.

nog geen alternatief gevonden) een 2e nadeel is dat de keuze aan kappen erg beperkt is. je hebt de Audi A4 DTM, de Corvette C5 en de Aston Martin DBR
maar gelukkig zijn het wel alledrie heel erg mooie bodies.

De body van een Kyoscho GT zal niet werken.. is te kort.
Verder moet je in de schokbrekers een opvulling binnenin plaatsen zodat je de uitgaande slag beperkt (zodat die niet mega ver uitveert)
Ben hier een tijdje mee aan het klooien geweest, tot ik een mooie oplossing had. (again,... heel erg simpel. :lol: )
Gewoon 2 standaard glijlagertjes van Tamiya heb ik in elke schokbreker om de zuigerstang gedaan binnenin. kom je erg mooi uit qua hoogte, en die dingen gaan niet kapot. (in tegenstelling tot siliconen slang etc.)
Verder moet je om de schokbrekers de hardste veren zetten die traxxas heeft. (heb voor de hardste en achter de op 1 na hardste veren. zodat ik een beetje onderstuur houdt. anders is die niet te houden vind ik zelf.

)
ik heb de 17mm meenemers van HPI (Savage) gebruikt. omdat deze gewoon spelings vrij zitten. en qua buggy wielen heb ik er nu Medial Pro banden/velgen op liggen.
Maar elke 1/8 buggy velg zal werken. alleen zorgen dat je belted banden hebt, die niet baloonen. anders ben je zo de verf van de kap kwijt. (of de kap zelf.)