Kunnen we niet in de digros parkeer garage komen? Misschien niet met de auto, maar vast wel te voet... Of is dat ook hermetisch afgesloten?
.
Digros P in welke stad bedoel je?
Ik heb hier ook al eens op MBF zitten zoeken, maar volgens mij is er nog geen overzichtstopic met goede onroad plekken in NL? En dan bedoel ik echt goede plekken!
Een rustig industrieterrein hebben we allemaal wel in de buurt waar je lekker kunt speedrunnen, zeker in het weekend. Maar GLAD asfalt van formaat in lengte en breedte is veel lastiger! En voor het meeste drift plezier op 3S met de Rally is ruimte wel handig. Parkeergarages of plaatsen zijn vaak ook alweer tricky door scheidingsblokken of lantaarnpalen. Of gek genoeg........geparkeerde auto's
De vele garages rond de Arena boulevard (Mediamarkt) zijn zelfs in het weekend te druk, ook omdat bijna alles op zondag open is.
Wat dat betreft toch het verkeerde land. Als je op youtube die mega off road bash-spots of HUUUGE parkeerplaatsen in de States wel eens ziet....
Mensen met goede tips in de buurt van Amsterdam, ik hoor ze graag !! Was van de week even bij die enorme parkeerplaats naast Ikea in ZO aan het klooien met de Rally, maar daar ligt zo veel troep en is het asfalt zo slecht dat de rally elke twee meter wel weer op een rand, scheur of steen knalde. No fun....
Schiphol lijkt een walhalla, maar vaak ook 24/7 te veel auto's.
Die enorme grote Zuid-west van klaverblad A9/A4 staat vaak leeg en is PERFECT! Maar die is weer van KMAR en Verkeer&Waterstaat. Vooral die eerste is nou niet de ideale instantie om de verboden-toegang borden van die P te gaan negeren.....