In een cirkeltje...
...blijft een puntje, toch meer grip willen en dan op zijn dak. En swaybars, de auto verlagen is niet het antwoord. Ik blijf er bij dat zonder ingrijpende aanpassingen, in een cup een stuk of wat van die Rally's op de baan zetten juist met die standaard banden, da's volgens mij de manier voor deze auto. Dan heeft iedereen hezelfde probleem, de rally gebruiken zoals de rally bedoeld is. Of anders met veel ruimte gewoon op een parkeerplaats blijven bashen, ook leuk.
Het enige, de gymakhana rijstijl gekoppeld aan laagdrempelig/ niet ervaren rijders lijkt me een lastige combi. Trefzeker driften is lastig maar probeer dat eens bij snelheden zomaar tussen de 20 en 60km/ uur, en dan trefzeker met meer rijders. Ik kan mij voorstellen dat je dan wat wil uit proberen met een gyro...
...blijft een puntje, toch meer grip willen en dan op zijn dak. En swaybars, de auto verlagen is niet het antwoord. Ik blijf er bij dat zonder ingrijpende aanpassingen, in een cup een stuk of wat van die Rally's op de baan zetten juist met die standaard banden, da's volgens mij de manier voor deze auto. Dan heeft iedereen hezelfde probleem, de rally gebruiken zoals de rally bedoeld is. Of anders met veel ruimte gewoon op een parkeerplaats blijven bashen, ook leuk.
Het enige, de gymakhana rijstijl gekoppeld aan laagdrempelig/ niet ervaren rijders lijkt me een lastige combi. Trefzeker driften is lastig maar probeer dat eens bij snelheden zomaar tussen de 20 en 60km/ uur, en dan trefzeker met meer rijders. Ik kan mij voorstellen dat je dan wat wil uit proberen met een gyro...