Traxxas Rally VXL topic

Rally VXL met Blue Neon lights

Vanavond de neon blue lights onder de rally gehangen met een mooie blauwe gloed onder de wagen.
Het setje van 2 neon blue stripes is van Ansmann Racing item nr. 201000213 kost slechts 16 euro
Ook de wieltjes + bandjes zijn van Ansmann Racing Professional Grip eveneens 16 euro voor de 2 paar item nr.21100072 Tire & Rim set LP "Worm" Smoke Chrome

@ Joren : nee enkel aan de zijkant in de body gemonteerd met afneembaar stekkertje.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks.
Heb vandaag even een stukje getest. En dat viel heeeeeeel niet mee.
Best krap, driften op een meter brede baan.
Maar we gaan het gewoon proberen. Als het niet lukt heb ik een backup plannetje liggen waarbij de baanbreedte gemiddeld op 1,5m uit komt.

de mijne is er ook! , gelijk maar wat tape e.d in de kap , andere banden en velgen monteren , en de diff's controleren ......:black: morgen de maiden.

btw vindt het blauwe neon wel geinig onder de kap, alleen zou ik de kap tapen aan de binnenkant , nu is je dak ook verlicht en straalt het door de kap , of het lijkt zo:confused:, als dat weg is , is het aardig:cool:

Laatst bewerkt:
Er komen echt steeds meer van die rally's in omloop. Leuk om een keer een meeting te doen.
Of indoor haarlem eens lastig te vallen met 10 van die dingen (zullen ze leuk vinden ;) )

Ben vandaag begonnen aan m'n eigen indoor (drift) baantje:
baan1.jpg

heb net nog even een lader voor onderweg gekocht samen met wat 2S Lipo's, de mijne gaat permanent mee op reis en kan in de vele parkeergarage's goed worden uitgelaten .......:), een eigen indoor drift circuit heb ik nog niet.

Goed bezig PIR3lly

Bedankt voor de complimenten.
Filmpje komt er zeker, maar pas als het af is. ;)

Inspiratie komt uit dit filmpje (al zal ik hem nooit zo gedetailleerd krijgen denk ik):

*Op last van robert verwijderd*

vraagje, wat is de tandwielverhouding waar jullie mee driften in de Rally VXL ?
ik rijdt zelf met de Mslash VXL op
spur: 45
pinion: 23
icm de "Ansmann pro Grip Drift"-bandjes op bijbehorende velgen.
http://lh6.ggpht.com/_nryuRehDqLw/TE68wq5ZKNI/AAAAAAAAS_s/jCiVjPSOlE4/s640/SDC16422.JPG

en een heatsink met ventilator
... driften op 7.2V gaat redelijk, maar ga ik driften met 14.4V dan is `t net of de ESC. er afentoe mee stopt
en dan na ongeveer 2 seconden doet hij `t weer.. als een soort van interne beveiliging in de ESC. ?

graag hoor ik jullie ideeen en ervaringen

vraagje, wat is de tandwielverhouding waar jullie mee driften in de Rally VXL ?
ik rijdt zelf met de Mslash VXL op
spur: 45
pinion: 23
icm de "Ansmann pro Grip Drift"-bandjes op bijbehorende velgen.
http://lh6.ggpht.com/_nryuRehDqLw/TE68wq5ZKNI/AAAAAAAAS_s/jCiVjPSOlE4/s640/SDC16422.JPG

en een heatsink met ventilator
... driften op 7.2V gaat redelijk, maar ga ik driften met 14.4V dan is `t net of de ESC. er afentoe mee stopt
en dan na ongeveer 2 seconden doet hij `t weer.. als een soort van interne beveiliging in de ESC. ?

graag hoor ik jullie ideeen en ervaringen

De regelaar staat wel op Lipo ingesteld en niet op Nimh neem ik aan??
Tevens kan het ook de temp cutoff zijn, dus dat je esc te warm word. Weleens temps gemeten?

Laatst bewerkt:
Gisteren even een stukje gereden (1 LiPo-tje) en merkte dat met de spoorverbreders ik minder snel een griprol maak. Was het gisteren ook niet bepaald warm, dus ook minder grip van het wegdek, maar vergeleken met verledenweek zondag heb ik nu 2 keer op m`n dak gelegen waarbij ik toen iedere bocht op m`n dak lag ;-)
Daarnaast staan de wielen zo ook wel erg stoer! Zoals eerder gemeld zal ik snel even een foto plaatsen (ben m`n lader van de camera kwijt :-( )

Back