Traxxas Rally VXL topic

hmm, nu ik dit zo zie ga ik maar eens van de winter een mooi ombouw projektje maken van de 4x4 slash naar on-road :pc::)

Nou, nou, daar moet je tegen kunnen.
Dr zijn volgens mij genoeg mensen die mijn humor wel kunnen waarderen (de echte GIES-humor).
Pardon.
Echt weer een geplaatste opmerking om de sfeer een beetje leuk te houden.
Niet dus.
Zucht.

Back on topic .
Het is gewoon een revo en slash met wat andere parts .
Waren die zo slecht dan nee tog.
Daarom denk ik dat deze auto het goed zal doen.

Ps ben gen doorgewinterde rc rijder

En tot zover deze korte sidestep, terug on topic ! :p

Aha, dankje voor de uitleg, lekker duiderlijk. :)
Idd een beetje jammer dat het zo uitgesteld word. Ik had er zelf ook graag een gehaald. (mja, heb er totaal geen haast mee, dus vandaar dat ik me er niet in heb verdiept.)

Ik vind deze wagen op zich wel leuk uit zien. alleen voor zover ik kan zien is het letterlijk een Slash VXL. alleen andere wielen, veren, bumper en bodypost/body.

Ben iig benieuwt hoe het rijdt etc. Ik bedoel, op het moment zijn er bij de rc-rally cup alleen maar 27T motoren toegestaan. Als dit autotje aanslaat is er volgens jaar misschien wel een 'unlimmited rally' klasse oid. :)

Ik ga 't in ieder geval afwachten. en ik ga dit autotje ook eens in het echt bekijken.

Zitten standaard gtr shocks op.
MIsschien leuk om te weten ;)

Oil-Filled GTR Shocks™
Specially tuned for gymkhana rally style driving, the Rally's super-smooth oil-filled shocks maintain control through extreme maneuvers. Threaded spring collars allow quick and accurate pre-load adjustment, and the shock's spring and damping rates have been carefully chosen specifically for the Rally.

73XX_shock.jpg

Me maat heeft er 1.
Is niets meer dan een slash met onroad wielen.
Wel andere vering.
Rijd leuk maar niet echt heel bijzonder.
Rijd zeker niet zoals het promotie filmpje.

traxxas-ken-block-rally-car.jpg

Here’s a quick shot we got on the sly of what appears to be a Ken Block inspired Traxxas 1/16 Rally VXL. There was nothing official being talked about this car, but the grapevine tells us that this is going to be an officially licensed product with all the details of pro full scale Rally driver Ken Block’s ride. We couldn’t finagle any other info out of our sources, but this is going to be a real product and it will be officially debuting at the SEMA show in a couple weeks time.

zag het net bij een toe leverancier dat de servo stangen voor het stuur erg dicht bij de grond zitten, dus niks rally rijden, denk dat de grond clearance net boven de 7 mm zit.Zal een vlakke baan racer zijn , en dan geen kuilen of putten.
:(

Back