Traxxas Rally VXL topic

we hebben het hier ergens op het forum over gehad.
het ging toen over een filmpje waar hij langs schoot, iemand nog een iedee waar het was?
het was toen een 1/16 vs 1/8 discussie geworden.

nou, we zagen in een filmpje de kap in de etalage staan, het ging om een filmpje van een zo'n opendag ofzo van (rc) auto's. net zo iets als de autorai.

EDIT: die ja!

EDIT2: ha, ik hed het in die discussie goed, een 1/16!

de fiesta en de mustang zijn bij pkracing.

kunnen ze eigenlijk nou geen andere 1/16 verzinnen? het is alleen maar andere body en wielen elke keer.
-rally -> fiesta kenblock
-rally -> fiesta
-rally -> mustang
-rally -> nascar

ik dacht 3x is scheepsrecht :P

Heb gisteren een Traxxas Rally opgehaald. De mustang versie ervan (met Titan 12T motor)
Rijdt al erg leuk met die motor, meteen even 4 lipo's besteld bij hobycity.
Misschien dat er in de toekomst wel een VXL setje op komt (3s, niet de 3m ;) heb immers de 540 motormount al op de auto zitten. :mrgreen: Op 2s moet dat prima te doen zijn. zal alleen wel met 2 accu's parallel moeten rijden dan lijkt me.

Zoals beloofd een paar foto's van de rally kap in gespoten en bestickerde toestand. Ik moet toegeven dat het niet mijn beste werk is. Hier en daar is er wat mis gegaan met afplakken en heeft de verf wat gebloed of waren de afplak randen juist weer TE scherp zichtbaar. Ook bij hetplakken van de stickers heb ik hier en daar wat blaasjes opgelopen :(

Een lesje voor de volgende keer dus..

Al met al is dit het resultaat geworden:

img0922gw.jpg

img0921ho.jpg

img0920e.jpg

img0919o.jpg

img0918v.jpg

img0917wn.jpg

img0916x.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben het wel eens met westcoast, een setje van die ken block-gif groene velgen zou ook erg mooi zijn.. maar ik vind dit ook wel erg gaaf.(het
DC logo op de spoiler aan de linkerkant zit trouwens verkeerd en om):p

DC logo op de spoiler aan de linkerkant zit trouwens verkeerd en om):p

Ghe, inderdaad! Ik heb het inmiddels gecorrigeerd op de kap.

Ik heb een paar verschillende velgjes met bandjes voor onder de kap, maar deze zaten op de wagen toen ik de foto's maakte. De kap is ook niet bedoeld als shelfqueen, maar om lekker mee de baan op te gaan. Daarom heb ik niet zoveel acht op de wielen geslagen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb sinds kort een Traxxas Rally (Boss 302) met de Titan 12T motor er in.
Op zich rijdt het autotje wel leuk zo, alleen mis ik de snelheid een beetje.
Nu heb ik nog een Dynamite C4 motor (zelfde als de CC 5700kv motor.)
is dus ook een 540 motor.
Heeft iemand ervaring met zo'n motor in deze auto?

Ik ga ermee rijden op 2s lipo iig. (2x 2200mAh 40c (50c burst) dus 4400mAh 40C. dus qua accu's heb ik plenty 'punch' zeg maar. )
Nu heb ik nog geen regelaar voor deze motor (MMP er in hangen vind ik een beetje overkill. VXL regelaar staat me al meer aan.) vandaar dat ik de vraag maar even hier stel.
ook gok ik dat ik de vertanding iets lichter moet namen als de 12t motor. (de VXL motor met z'n 3500kv vertand ik altijd hetzelfde als de 12T, dat werkt perfect.)

en ze hebben weer een nieuwe!

Kyle Busch Camping World Race Replica
1/16th Scale Brushless Race Truck
The Iconic Number 18 Toyota Tundra, Now Ready-To-Race!
7321-Busch-nastruck-3qtr_m.jpg

Traxxas - 1/16 Kyle Busch Race Replica (#7321) - Overview | traxxas.com

Deze zal niet door RC connect of Pro Models uitgeleverd gaan worden omdat deze alleen voor de Amerikaanse markt is gemaakt, iedere winkelier die hem dus wel wil verkopen zal hem zelf uit Amerika moeten halen, wat later volgens mij een probleem gaat worden om redelijk vlot onderdelen te krijgen.

Back