Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Valt mee ,met airbrush is het redelijk te corrigeren ,wel opletten met sjabloon's,ik werk zelf uit vrije hand dat is dan bijna altijd goed,rechte lijnen gewoon met goed tape.
Ik heb voor deze kap gewoon de skull van de Punisher gegoogled en uitgeprint.
Hierna de afplaktape erop, en netjes uitgeknipt. Op de body geplakt, en hoppa spuiten.
Ik dacht dat het lastiger zou zijn, maar viel allemaal reuze mee
Kleuren combo is echt te gek gelukt! Van zo'n mooie kap word ik nou blij
Als ik het goed begrijp heb je 3 kleuren gebruikt? Zwart, smoke en fluo-geel, toch? Alle drie uit een rattle-can neem ik aan?
ik heb vandaag ook mijn clear body ontvangen. Van het weekend eens aan de slag (hoop ik) en dan eens de kunst afkijken van mensen die een mooie kap hebben gespoten.
ik twijfel nog over de kleurstelling maar ik heb nog even, dus ik ga eens op mijn gemak wat foto's zoeken van rally fiesta's
Gewoon doen wat jezelf mooi lijkt.
Ik heb ook nergens iets van af gekeken.
Braindead op het google plaatjes gaan zoeken die me leuk zouden lijken zoals de skull en thundercats logo. Qua kleurstelling heb ik ook niet lang nagedacht en gewoon de spuitbussen gekocht waarvan ik dacht : "dat zou wel eens leuk kunnen worden"