Traxxas Rally VXL topic

Echt wreed mooi!

Ik zou mijn Merv of Rally wel matzwart met zilver willen. Zelf moet ik mij nog verdiepen het in spuiten van de kappen.

Dat geloof ik best ja.

Weet iemand waar ik op moet letten als ik goede onroad banden (geen drift) wil kopen voor de Rally?

Een aantal topics terug las ik dat bijv. een aantal Tamiya banden eronder kunnen. Welke zijn dat?

Ik ben op zoek naar banden met mooie wielen, waarbij ik goede grip heb.

Valt mee ,met airbrush is het redelijk te corrigeren ,wel opletten met sjabloon's,ik werk zelf uit vrije hand dat is dan bijna altijd goed,rechte lijnen gewoon met goed tape.

Ik heb voor deze kap gewoon de skull van de Punisher gegoogled en uitgeprint.
Hierna de afplaktape erop, en netjes uitgeknipt. Op de body geplakt, en hoppa spuiten.

Ik dacht dat het lastiger zou zijn, maar viel allemaal reuze mee :)

Strak man, strak! Binnenkort ga ik weer verder met de porsche body. Moet top zwart en bottom oranje worden. Daarna de Martini striping..

Kleuren combo is echt te gek gelukt! Van zo'n mooie kap word ik nou blij :)
Als ik het goed begrijp heb je 3 kleuren gebruikt? Zwart, smoke en fluo-geel, toch? Alle drie uit een rattle-can neem ik aan?

Absolute beauty iig!!

ik heb vandaag ook mijn clear body ontvangen. Van het weekend eens aan de slag (hoop ik) en dan eens de kunst afkijken van mensen die een mooie kap hebben gespoten.
ik twijfel nog over de kleurstelling maar ik heb nog even, dus ik ga eens op mijn gemak wat foto's zoeken van rally fiesta's :D

Die van jou is iig een echte beauty geworden!

Gewoon doen wat jezelf mooi lijkt.
Ik heb ook nergens iets van af gekeken.

Braindead op het google plaatjes gaan zoeken die me leuk zouden lijken zoals de skull en thundercats logo. Qua kleurstelling heb ik ook niet lang nagedacht en gewoon de spuitbussen gekocht waarvan ik dacht : "dat zou wel eens leuk kunnen worden" :p

en ze hebben weer een nieuwe!

Kyle Busch Camping World Race Replica
1/16th Scale Brushless Race Truck
The Iconic Number 18 Toyota Tundra, Now Ready-To-Race!
7321-Busch-nastruck-3qtr_m.jpg

Traxxas - 1/16 Kyle Busch Race Replica (#7321) - Overview | traxxas.com

Back