Traxxas Rally VXL topic

Ik help je der graag vanaf;) :mrgreen:
icon30.gif

Haha ben benieuwd???

Zoiets? :D :D

Wat zou je aanraden als klein geneigig ding? Ne mini slash/revo/rally???

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat kan die gast serieus goed rijden zeg, nu weet ik dat er heel veel geknipt is, maar alleen al hoe het het uiteindelijk uitziet moet je grote "cahuna's " hebben.

Super filmpje!!

*Op last van robert verwijderd*

Wat kan die gast serieus goed rijden zeg, nu weet ik dat er heel veel geknipt is, maar alleen al hoe het het uiteindelijk uitziet moet je grote "cahuna's " hebben.

Super filmpje!!

Je kan making of's zien van hem.

Hierbij lukt alles bijna nooit van de eerste keer en alles is aan elkaar geplakt.. Maar dat verbergen ze gelukkig..

Men moeder beweert dat ze ook zo kan rijden als ze zo een wagen heeft.
Iemand toevallig een Lancer evo of subaru teveel ?

Haha ben benieuwd???

Zoiets? :D :D

Wat zou je aanraden als klein geneigig ding? Ne mini slash/revo/rally???

allemaal leuk en aardig. begrijp me niet verkeerd. ik vind het erg knap wat hij kan. maar waar kennen we deze meneer meer van dan alleen maar die drift filmpjes?
wat heeft hij op sportief gebied al bereikt?

of is dit het enige wat hij kan?

allemaal leuk en aardig. begrijp me niet verkeerd. ik vind het erg knap wat hij kan. maar waar kennen we deze meneer meer van dan alleen maar die drift filmpjes?
wat heeft hij op sportief gebied al bereikt?

of is dit het enige wat hij kan?

Nouja , Hij zal een DC of Monster wedstrijd gewonnen hebben ?

Anders Heb je niet zo een grote sponsor..

Of bedoel je dat je hem niet ziet rijden in de WRC ?

Het is ook voor de commers he.. Nu gaan mensen sneller kijken naar het merk van DC ? Ken Block is nu ook heel bekend geworden daarmee.
Of bv voor de verkoop van Dirt 3 goed te laten verlopen want hij is een soort van hoofdrolspeler in dat game of hoe moet ik het zeggen..

Laatst bewerkt:
Hij heeft dit jaar zijn eerste stappen in het WRC gezet en laten zien dat hij al met de top 10 rijders kan meekomen. Dit zijn heel andere rally's met andere ondergronden dan in Amerika.
In de Duitland rally heb ik Alex en Ken meerdere malen ontmoet en het zijn twee zeer vriendelijke amerikanen. OK groote europese overwinningen zijn er nog niet maar dat gaat met het WRC 2011 wel veranderen.

de subaru's zijn (de beste) rally wagens, dus hij heeft veel subaru's.
maar subaru gaat uit de rallysport (zeggen sommige), waardoor je hem ook niet veel ziet rijden in rally's.
maar hij doet niet alleen drifting maar hij heeft ook wat met sneeuw:
[URL="
- [0-60] Ken Block's snowboard/rally bit from DC's Mtn.Lab 1.5[/URL]
[URL="
- KEN BLOCK'S TRAX STI CAR[/URL]

Als Subaru het beste is waarom zijn er dan toppers met Citroen en Ford bv. ?

Subaru heeft ook een slechte jaren achter de rug hoor;)

Back